28 September 2012

Dah Mula... Dan BERJAYA! :)

Mula la nak berpaut kat sume tempat
Nak dipegang tak bagi
Nak berdikari sendri kekdahnya, huhu!
Sampaikan jatuh terduduk, tangan tersepit laci kabinet tv, kepala terhantuk
Sume pun dah
Tanda pun dah dapat
Tapi tu la...
Baby Nayli mana serik
Lagi dibuat, dibuat, dibuat lagi ada la, haha!


Port kesukaan Baby Nayli


Berkat usahanya yang tak putus2 asa tu
Baby Nayli dah berjaya la bergerak dari hujung sofa sini ke hujung sofa sana
Tapi kena berpaut kat sofa la
Pastu
Sekarang ni dia suka berpaut kat badan mak pak nya
(kengkadang badan Abang Zack jugak! =p)
Pastu selamba je dia lepas kan tangan
Selalu tu memang jatuh sesaje la kan
Tapi sekarang ni berjaya jugak la berdiri tanpa berpaut apa2
Ada la dalam 4-5 saat jugak
Pastu tersengih nampak gigi nan sebatang tu, haha! :)


 

Takpe, pelan2 ye
Pasni bleh jalan pulak :)
Takpe, biar Mama penat kejar nanti pun takpe
Dapat gak mak mu ini kurus sket, ahaahahah!
Ada hati kunun! =p


9 comments:

Gieyana berkata...

Dh bjaya dh Nayli...:-)

budak2 mmg suka sgt ngan kabinet tv kan..mcm nureen dedulu..:-)

eT berkata...

sikit lg tu..pasni leh main kejar2 la...huhu

Falsya berkata...

Yeayyyyy!!!!..bdk2 tgh nad belajar nad..mmg xkan serik...time nie nak explore segala2..hehehehe

eima berkata...

wahhh ... terenye nayli ...
stoking tak yh bg pakai dlm rumah ..bahye licin

Allene berkata...

pandainya nayli... :D

Zura@Iwan berkata...

depa mmg suka pegi kt kabinet tv kan...hehe..

wahhh bb nayli cpt ni...abg irfan ni..x berani lg nk lps tgn..haha

mamafarah4 berkata...

wah tomei la baby nayli dah nak pandai jalan..nnt main kejar2 dgn abg ye..

alyyani berkata...

go nayli go! lepas ni penat mama nak kejar pulak ;)

Sitisufina Ahmad berkata...

cute baby...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...