25 September 2012

BURUK Tapi SEDAP, Haha!

 Takleh lawan kek coklat famos amos Nana Ibu Damia =)

Yang MamaZN buat ni
Kalu tengok dari luaran
Memang buruk!
Macam tak lalu makan pun ada
Huhuhu!

Tangan tak berseni
Camni la jadiknya =p


Kek coklat ni MamaZN baking lepas balik dari Wangsa Maju
Naseb baek la sempat siap
Sebab lepas Asar dah kene kluar semula
Nak gi umah abang PapaZN pulak kat Bandar Mahkota Cheras

Kek ni pulak nak bawak ke sana jugak sbg buah tangan
Segan rasenya kalu datang tangan kosong
Walaupun tuan umah takde kata apa, kikikikiki...! =p
Tapi dalam hati segan pulak bawak kek yang tak semenggah rupanya tu, huhu!




Buruk pun buruk la...
Janji sedap
Skill masih boleh diperbaiki lagi, hehe

p/s:
Kena rajin2 mem'baking' la pasni nampak gayanya! =p


8 comments:

lieyalatif berkata...

ala nad buruk sikit takpe, yg penting rase tetap umph!! he he he....dah yg paling2 penting semangat kerajinan nak membaking tu....dgn ade anak kecik ni mmg payah leee nak membaking2 kek ni kan.....

@e_da berkata...

gud try nad.. takpe kali kedua mesti cun punya... janji sodap.. heheheh

Delimasari berkata...

best tu cokelat banyak

eima berkata...

cam bantat je tu ... sbb mendap .. cam kek aku ... betui tak ....
tp rasa nye ttp sedap kan ....

suka hati aku je kan kate kek ko bantat ....

ch@ berkata...

uish, ambil smngt kakNad membaking. hahahaaa... coklat atas tu, ma'ai... mau menjilat pinggan ni. takyah tgk rupala, rasa je yg penting.

syawalsimpsons berkata...

takpe....janji dah siap kan....

Norhaizan berkata...

Memang nampak bersememeh tapi warna coklat tu tetap menggiurkan.huhuhu.ilove coklat.

Zura@Iwan berkata...

buruk pon sdp x per...asal bleh mkn kan...hikss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...