13 September 2012

Biskut Raya 1Malaysia! :)

Aritu, time balik kampung
Sempat la pi beraya umah sedara mara belah PapaZN
Paling tepat sekali
Umah adek bradek Mbah PapaZN kat Sg Besar
Ada 3 umah kot yg kami pi
Tapi umah terakhir tu takde org kat umah, hhehe

Atok&Mak (panggilan Zakwan utk MIL & PIL) pun ikut sekali beraya
Meriah le sikit jadiknya
Umah pertama yang kami pegi - umah Mbah Nin

 Tetibe truja plak bile tgk ada kuih 1Malaysia
Tu yang trus snap2 tu, hehe
Dah la bentuk pun bentuk no.1
Bekas kuihnya pun ada gambar PM & isteri :)

Sedap gak la...
Tapi MamaZN tak makan banyak
MamaZN bukan nye jenis yang suka makan biskut raya sangat pun
(blueek! =p)


Buah tangan drp PM & isteri time dorg dtg Sg Besar 
Ada majlis apa tah, taktau, huhu!


Zakwan eksen jek, hehe...


Tak semenggah, umah org pun dok snap2, haha! =p


Turn PapaZN plak tolong snap2 kan, hikhikhik ;)

Kedai kain 1Malaysia
Kedai runcit 1Malaysia

Sume2 pun 1Malaysia kan?
Heheheeh...

11 comments:

Falsya berkata...

Biskut raya pun 1Malaysia?..hehehe

alyyani berkata...

hahahaha comel kot! semua nak 1 malaysia. lawak pulak.

eima berkata...

tahun depan mesti masuk pasaran

Nory Zoulkefle berkata...

kuih pon bersemangat nk smbut merdeka...hehehe

mama_umar_maryam berkata...

comel okeh bskut tuh..

cikbedahlaser berkata...

masa majlis raya dgn JPM aritu pon dpt gak.. tp bukan kuih yg ni.. klu x leh gak rasa kuih no 1 tu

Gieyana berkata...

1 malaysia..nmpak menarik jer biskut tue..:-)

eB berkata...

kami family satu malaysia. hik3

mamalieyna berkata...

macam2 dah 1 malaysia..comel ~ ^_^

syawalsimpsons berkata...

akob aritu ado majlis jamuan raya opis JPM dier pon ado dapat kuih raya tu...

Zura@Iwan berkata...

biskut tu ada coklat...sure sedap nie..akak suka coklat..hikss..

#suka tgk Nad senyum..nmpk gg siong timbul...hehe...manis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...