03 September 2012

Baby Nayli | Makan Time!

Seronok sangat kalu nak bagi Baby Nayli ni makan
Sebab dia makan sangat bersungguh2
Tapi jangan bagi nestum baby tu
Memang kejap jek dia makan, pastu dia buat dekkk je!
Bila bagi bubur nasi hasil air tangan mak nye ni
Kemain sangat!
Sampai bermangkuk2, haha! ;)

Sejak dah pandai duduk ni
MamaZN tak letak Baby Nayli dalam walker dah
Biar duduk lepas bebas jek
Comel jek tengok dia datang kat kita sambil ngesot2, hikhik =p


Penuh ekspresi! ^_^


Agak mencabar jugak la bile tak letak kat dalam walker ni, haha!
Sebabnya Baby Nayli ni sangat suka memanjat2 MamaZN 
Tak menyempat2 MamaZN nak suapkan makan
Tak sabo dah kekdahnya
Macam la MamaZN tak kasi makan 2-3hari, huhu!
Pastu siap melonjak2 plak tu
Tu blum dia cepat jek grab sudu kita
Kengkunun nak makan sendrik la tu, haha!
Nayli, Nayli... ;)




Makan la nak, selagi nak & boleh makan
Mama suka je nak masak2 kan utk Baby
Hilang rasa penat bila tengok periuk licin! =P



9 comments:

eima berkata...

alisha aku tak mo mkn ....sedey betui .. memula je die nk pas umur 9 bulan die refuses terus mende lembik ....

MRS. K berkata...

wahh.. semangat baby nayli nanti kuat makan.. cubit skit pipi tuh

syawalsimpsons berkata...

penuh nampak dier makan...nampak sangat lapar tu...iikikikikiki

ALoNa CintamaniszLite berkata...

penoh sudu masuk mulut nayli, hehe..
sedap sgt laa tu...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

ala comelnya tengok gaya dia makan ...gerammmmm

wantie berkata...

mmm.. dapnya mkan.

follow u

♥ Wina ♥ berkata...

alhamdulilah anak² saya pun suke makan..senang hati tgk!

Zue AnnaLeeya berkata...

tak sabo nak tgk zalea mkn gak nnti... hehehe

semangat nayli mkn....

Zura@Iwan berkata...

xcited dia mkn....

irfan ni nk mkn pyh...hihi.., tp kalau mknan kita...tjerit2 mau..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...