26 September 2012

Ada 1......! :)

Ha....! Ni baru la betul!
Yang aritu cam tipu2 jek, huhu!
Esok2nya tengok2 balik dah takde
Apa daa...!


Yang ni baru jek tumbuh 2-3minggu lepas
Alhamdulillah takde demam takde nanges
Tak macam Zakwan dulu
Siap demam2! ;(
Yang pasti, Baby Nayli nak menggigit jek kejenya...
 

Tomei2 Mama dah ada gigi ;)


Bila dah ada gigi ni
Bersedia la omaknya utk digigit time BF!
Huhu!
Nightmare betul! Haha!
Sakit wooooo...!
Alang takde gigi pun dia dah pandai tarik2 'N'
Ni kan pulak bila dah ada gigi ni
Lagi panjang la akalnya kot!
Harap2 Baby Nayli tak macam tu
Kan Baby kan..? 
Hehehehhehe...



9 comments:

Salmi Khairil berkata...

comei si nayli sengih tunjuk gigi..

eima berkata...

tumbuh atas dulu ...
org tua2 kate ..kuat mengarah ni ....
abis abg wawan ...hehehe

cepat jugak gigi tumbuh alisha cam lambat umur 9 bulan br gigi tumbuh

ieyda berkata...

anak ieyda pun sejak dh tumbuh gigi atas, akalnya panjang je bila BF...dia geram kat org lain, mama dia jd mangsa...

Zura@Iwan berkata...

wahh..dh tumbuh gg....siap arr nnti digeget2 ye...hikss...

Sue-Rya Qistina berkata...

amboi kemain menyengih ye. hehehe
geget mama skit!

Salina@IbuAqil berkata...

Amboi3!!!!
Ni keje menggigit je le ni yer..
Hik3!!!! Sian omaknya.. ;p

kemma berkata...

ameer lom tumbuh lagi..ank2 akk besanya gigi tumbuh lambat sikit..bersiapla untuk digigit..hehe

Mamamya berkata...

alalalaaa..comeinya gigi kapak bby nayli..lps ni mesti makin laju makan biskut :)

Iela Fazielah berkata...

betul la...sama mcm imran...suka tarik N...ila asyik la menjerit2 bila dia buat peel tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...