09 Ogos 2012

Zakwan Buat Lawak! =p

Ntah apa2 Zakwan ni tau!
Haha!
Buat lawak jek! 

Kejadian terjadik time kami gi Tesco Shah Alam kelmarin

Patut la masa tgh jalan nak masuk Tesco tu 
Ada beberapa orang yg dok pandang2 Zakwan
Rupa2nya....













Tengok ni!


Ingatkan Zakwan main2
Rupa2nya dia pun terkejut tengok diri sendrik, haha!
Boleh plak dia pakai selipar sebelah2 lain
Adoiyai...!
Tu la, mulut tak abes dok pokpekpokpek jek!
Sampai tak perasan pakai selipar sebelah lain sebelah lain, hehe

Agaknya orang2 yang dok pandang Zakwan tu kata
Kesiannya budak ni... Mak dia tak belikan selipar ke?
Haha!
^_^
Zakwan, Zakwan...

7 comments:

ieyda berkata...

salam perkenalan dr ieyda...thank sudi jenguk my blog....

kelakarnya zakwan nie...dia sndri pun blur bila masa dia pkai selipar lain...hihihihiii

Salmi Khairil berkata...

mesti zakwan malu2kan..zakwan2..

mamalieyna berkata...

ekeke... zakwan zakwan.. pengajarannya..standby 1 psg kasut jer kt depan umah.. ^_^

Nana berkata...

khhhkahhh zakwan bole geng ngan cik nana
Aritu g tarawih pakai slipar seblah lain hahahahshs

Mamamya berkata...

heheheee...penah t'jadi juga kat anak akak yg sulung tu (damya) bila dapat tahu mmg terus dia menangis minta selipar baru.. malu katanya pada hal salah sendiri... :)

lia berkata...

adoyaiiii abg Zack, cmner ni.... baru awek nk dekat, da lari sbb silap sarung selipar he3

wan nurul hezrina berkata...

hahaha patutlah org pandang.takper org mesti kata cumilnya salah pakai kasut..hehe kalau nad yang mcm2 mmg haruslah g beli kasut baru.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...