09 Ogos 2012

Unique Giveaway By Lulu Caldina

Bismillahirrahmanirrahim...
Saje2 MamaZN nak join GA Lulu Caldina ni
Nak kasi support kata orang :)
Walaupun tau dah, mesti ramai yg join sbb tgk la follower dia bape riban! ^_~

Nak join, klik kat banner bawah ni :



Tapi tu la...
Syarat nya kena tempek gambar diri sendrik yang paling lawa
MamaZN sedar diri MamaZN ni tak lawa
Ate, cane..? ;P

Sebab Baby Nayli comel
MamaZN tempek gambar kami sedondon ni la
(takde gambar sorang2 yg terbaru kekdahnya...)
Mana la tau...
Aura kecomelan Baby Nayli tu 'melekat' kat MamaZN, haha!


Harap penyertaan ini diterima :)
TQ Lulu!

Tarikh tutup : 12 Ogos 2012 jam 12mlm

5 comments:

Gieyana berkata...

menarik nie...kalau free leh joint..:-)

Ardini Humaira berkata...

piiiwit baju sedondon :D selamat berjaya!

mamalieyna berkata...

good luck..rindunya nak join GA camni mcm dolu2..tp huu lgsg takde masa la skrg..huu~

comel sedondon dgn baju yg ceria!

eima berkata...

aku nk join jugak la

Lulu Caldina berkata...

terima kasih sudi join :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...