09 Ogos 2012

Udah Sampe ^_^

Maknanya 'sudah sampai' ye kawan2, heheh...
Takut la pulak kalu ada yang tak paham ;)

Eh, ape kejadahnya letak gambo kuih raya pagi2 ni? 
Haha!
Dah letak kt FB, nak share kat sini pulak ^_^

Petang semalam ada orang datang umah
Supplier kilang PapaZN rupanya
Anto hamper hari raya
Terkejut la MamaZN, sebab PapaZN takde pulak kabo awal2, huhu!
Orang dah bagi, kita terima jek la

Dalamnya ada la 2-3jenis kuih raya
Save sket duit nak beli kuih raya, haha!
Nak buat - memang TAK la! Kehkehkeh =p

Salah satunya kuih kaler pink ni
Tengok kuih ni terus teringat kat Tisya - anak Kak Amy :)
Tisya kat peminat tegar objek2 kaler pink ni, hehe...
Nampak cam sedap
MamaZN tak sempat nak rasa lagi
Tapi Zakwan dah rasa, dia kata sedap! :)




Ni la hamper yang kami dapat
Mekaseh la kat supplier kilang PapaZN tu
Tiap2 tahun kasik hamper (eh, baru 2x masuk thn ni! =P)




Bersyukur dengan rezeki yang ada ^_^



7 comments:

ieyda berkata...

cutenya...pink kaler biskut tu...mesti sedapkan

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki tu

mama tisya berkata...

dpt hamper ray best..jimat dh tu dpt biskut ry gk..pink sentiasa di hati anak daraku itu

eima berkata...

wahhh beshnye ... aku kuih raya 1 pun tak dak lagi ... hehehe

Sue-Rya Qistina berkata...

wow! dpt hamper tu. bestnye!

Imaan09 berkata...

papazakwan keja Megasteel ek nad?

QasehnyaRania berkata...

udoh tahu sampe tu maknanya sampai..hihi

suami saya orang kuale kangsor",

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...