03 Ogos 2012

Sape Nak DUIT RAYA? Cuba Teka Siapa ARTIS Ni... ;)

Semalam MamaZN ada citer
Lepas makan2 kat McD :)

Kalu dah namanya MamaZN
Memang jadik mamarazzi la kejap hehehe
Jangan di'follow' kekdah ini, haha!
Ini kekdah taktau malu namanya
Buruk perangai! Wakaka! =D


Amik gmbr dari dalam kete jek, hehe


Blur kan?
Elok plak nak snap die terpandang!
Kecccuuuttsss perut ai, haha!
Rupa2nya dia isi minyak kete kat sebelah kami jek =p
Naik Myvi SE kaler kuning tu

Okeh...
Masa yang dinanti2 telah tiba ^_^
Rasa2nya siapakah artis itu?

Hint :
- salah seorang anggota kumpulan
- pernah join pertandingan nyanyi2 (cth : OIAM / Malaysian Idols)

Sape cepat & betul - dia dapat duit raya ^_^

Tarikh tutup : Kul 1 petang ni :)

Gud Lux!

33 comments:

ieyda berkata...

Nk cuba teka lah...
ADAM

syawalsimpsons berkata...

sue nak try teka la...gayo macam chaq...(abang stacy)

ieyda berkata...

alif aziz

Myra Jay berkata...

Nine dari Coco
Peserta OIAM ;)

mama tisya berkata...

xcam ler..saper ek

@e_da berkata...

Saje nak cuba nad.. SAIFUL ke? tak brape kenal.. saje try.. hihi

@e_da berkata...

Try lagi sekali.. RIZU ke? hihi

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

Mak yong cuba nasib kekekke ..
jawapan ..

Dari Group - Forteen
Nick name - Rizu atau One
Full Name - Muhammad Ridzuan Sharifuddin ...

mimie.. berkata...

daniel oiam kott... :)

lia berkata...

nad, x mo teka sbb lia mmg fail retis2 ni he3 no komen jer...

retis tu yg ada rambut @ yg botak tu? kui3

eB berkata...

x leh nk jwb sbb x minat retis2 kumpulan... hik3

Yan berkata...

tak kenal sgt peserta2 OIAM/Msian idol.. klu AF kenal kot hehehe..

tp teka RIZU laa (err tp dia kumpulan mane tak tau)

MRS. K berkata...

ada 2 orang, yang mana satu? hahaha

Salmi Khairil berkata...

saya nak teka Rizu @ One, Kump Forteen

Sue-Rya Qistina berkata...

alamak..blurlah..xtau sape..huhuhu

Yan berkata...

eh tdi cam teka.. tak tau dah antar lum..


RIZU kot

Nana berkata...

tomok ke

Fadzillah Kamarudin berkata...

Daniel Lee Chee Hun (Daniel)

lieyalatif berkata...

wakakakakak..tak menyempat2 aku dah tersend komen yg tomok tu tadi hahaahaha....

wah rejeki tu laaa dpt jumpe retis....aku tak penah pun...tapi tu laa malu2 kan kite nak amik gambar...beriye2 sorok sekali die nampak...eii segan kite dibuatnyer hihihihi

Falsya berkata...

alaaaaaa..xleh nak teka laaa..tp kan first2 kan kite ingat zul yahya..hahaha..

Sidratul Muntaha berkata...

sorrylah..
artis malaysia aku faul sikit
tapi rasnyanya mcm Aweera kot?!

UmmiQusyairi berkata...

Salam,
Dah lama rasa tak dapat duit raya.. hehe..
Saja teka-teka yek kak..
Kita teka Rizu Kumpulan Forteen tu,,
Adik kita minat tol kumpulan tu...

Ardini Humaira berkata...

wahhh terserempak dengan retis :D
ngee dni tak cam la.. adam af ke

Unknown berkata...

Chad - abg stacy

Unknown berkata...

CHAD - abg stacy.. :P

Encik Suami berkata...

Assalamualaikum..

skali pandang..sy dh dh dapat agak.dikuatkan plk dengan pembayang yg awk bagi.so..jawapan saya ialah..

RIZU Forteen.

eima berkata...

tomok ke ......


tah la aku tatau la ....
aku kan tak minat retiss2 ni ... stress kejap hihi

Mrs. NeuroOne berkata...

Daniel Lee Chee Hun (Daniel), Juara Malaysian Idol pada tahun 2005

Zue AnnaLeeya berkata...

sape eh??? tak tau sgtla...
tomok ker????

Imaan09 berkata...

mm,sapa ek..penyanyi kumpulan estranged kot..RICH..

wan nurul hezrina berkata...

chak abang stacy kot

Encik Suami berkata...

sy ada teka jwpn tadi..x appear pun dlm komen?ker blm approve?

Ying Yi LR berkata...

Rizu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...