18 Ogos 2012

PENERIMA DUIT RAYA RM50 Adalah...

Assalamualaikum
MamaZN lambat umumkan pemenang GA - MamaZN Nak Kasi Duit Raya!
Maaf sangat2...

Apa2pun, terima kasih yang tak terhingga
Kepada kawan2 yang sudi join GA MamaZN ni
Sokongan anda sangat2 la MamaZN hargai
Moga kita semua akan terus bersahabat di alam maya
Insya-Allah di alam realiti juga ;)

Walaupun taktau berapa amaun yang MamaZN nak kasi
Tapi penyertaan tetap menggalakkan
Ramai jugak kawan2 yang sudi join 
Thanks lagi skali! :)


Dengan lafaz Bismillahirrahamanirrahim
Duit raya yang berjumlah RM50 ini MamaZN berikan kepada.....



Dengan bantuan Random.org
Nombor yang bertuah itu adalah.....






























Dan pemilik nombor bertuah tersebut adalah.....

Tahniah EIMA!!!!!
Nanti SMS no akaun ek! :)


Pada yang tak berjaya, jangan putus asa
Insya-Allah, murah rezki lagi nanti, 
MamaZN akan kongsi2 kan dengan kawan2
Tanpa kawan2, ntah apa jadik la dgn blog MamaZN ni agaknya, hehe
 Ucapan terima kasih yang tak terhingga
Dan semoga Allah jua yang membalas jasa baik kalian ;)
Friendship Forever! ^____^v





6 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

tahniah eima, lagi sikit je nak kena nombor kita....Selamat Hari Raya

eza miza berkata...

tahniah eima.. Rezeki tu.. Hehe..sipi2 sgtbdgn eza.hikhik

Gieyana berkata...

tahniah iema..

Alaa x aci..knp miss out nie..ekekekek..:-)

mamalieyna berkata...

Tahniah buat eima...bertambah duit raya..best2x..^_^

salam aidilfitri buat nad sefamily!

eima berkata...

tahniah utk aku ....

Delimasari berkata...

tahniah pd yg berjaya!!!!!
bestnya dpt duit raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...