16 Ogos 2012

Melangut Macam Faham! =P

Gedik tau!
Hahahah!
Gedik tengok Baby Nayli ni
Bukan sebab dia melangut tengok tv tu
Sebab tau, memang dia tak paham apekebenda kt tv tu, hikhik

Tapi sebab aseeeeeeeek nak duduk 
Sejak 2 menjak dah pandai duduk ni
Asek duduuuuuuuuuuuk je la keje nya, hehe...
Kalu dah pandai duduk pastu pandai baring balik takpe jugak
Ni tak, bila dah lama duduk tu
Dia dah lenguh, mula la merengek nanges2
Mintak dibaringkan, haha!
Kejap jek, pastu nanti dia duduk balik!
Sabo je la, haha!



Ralit tau die! ;)
Melangut cam paham! ;)
Comey jek, geram!

Merangkak tak lagi, dah terror duduk, kekekkekeke...
Comel jek anak Mama ni, hihi...


4 comments:

syawalsimpsons berkata...

khusyuknyer tgk tu....suke la tu colour2 banyak tu

Zue AnnaLeeya berkata...

comei nayli.... ralit jerk...
zalea plak dah nak menerap dah...
cuma tak lepas tang tgn tuh... huhuhu

eima berkata...

mmg nampak cam ralit tgk tv...comey

ibu MZW @ farah idayu berkata...

haahahha....so chomel ! pandai dia tgk tv...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...