13 Ogos 2012

Mata Pun Tersenyum

Ada yang tegur
Zakwan ni senyum macam mak nya
Kalau senyum 
(lebih kepada menyengih kot, haha!)
Dengan mata2 skali ikut tersenyum :)

MamaZN pun baru perasan
Selama ni takde la pulak MamaZN perati, huhu!
Dah ada yang tegur baru nak perati, hehe...




Ni memang betul2 mata pun ikut tersenyum, hehe
Sampai dah tak nampak mata dah pun ;)




Ni versi maknya
Ayu sket la..
Takkan nak menyengih jugak kot cam anaknya, hihi
(walau kengkadang tu tersengih jugak, haha!)


Kak Alona penah tegur kat FB
Cuba try test amik gambo tak nampak gigi
Hehehehe
MamaZN jawab, 
Takleh kalu tak nampak gigi
Nanti orang igt MamaZN garang
(memang hakikatnya garang pun! =p)

Lagipun memang takleh kalu tak nampak gigi
Sebab ada 'siong' ni, hehe
Senyum la cemane pun, akan nampak 'dia' dulu =p


7 comments:

Lelaki Ini berkata...

senyum melebar!

Gieyana berkata...

sengihnyer dier..sejibik mcm Nureen kdg2nya..:-)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Hehe..sukalah tu Zakwan dpt senyuman style mama dia, hehe. Ye lah..wlpn rupa dia lebih kepada papa dia...tp perangai suka senyum tu dpt dari mama dia. Elok laa..senyum selalu awet muda, kan Nad...hehe..

eima berkata...

ko senyum cam tu lagi manis tau ....
zakwan tu menurun mak die la tu ....

lia berkata...

he3 hang mmg senyum gitu nad... sekali turun kat abg Zack lak ek... comeyyyy

mamalieyna berkata...

hehe..k.eina lak tak reti tersngih..suka senyum simpul2x.. =P

manis tu ada gigi siong.. abg zack sengih sungguh tu..hee~

wan nurul hezrina berkata...

org kata gigi berlapis manis=) n pandai ngaji suara sedap.hehe betul ker nad??hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...