10 Ogos 2012

Malas Nak Bising Dah... ^_~

Lantak kome la anak2 ;)
Janji bahagiaaaaaa.....! 

Kalu dihalang, lagi dibuat
Bukan sekali, berkali2 pulak dibuatnya
Hmm, pegi la...
Kang dah bosan, cari jek la Mama
Takpun kluar sendrik
Pandai masuk, pandai la cari jalan kluar, hihihihi...




Lagi dimarah, lagi la dia senyuuuuuuuuuuuuum sokmo!
Geram!
Bukan geram marah tapi geram sbb comey, haha!

10 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

ngeh ngeh. same la ngan anak dara n anak bujang saya tu. ape yg kita larang, tu la yg dia suka buat. hehehe

Zue AnnaLeeya berkata...

alaaaa.... rilekla mama....
hikhik

Nory Zoulkefle berkata...

punyer byk tempat yg luas, tmpat yg sempit tu jgk die nk masuk ek..hehehe...cumelll nye..

Nigina berkata...

hehehr dua dua cute bila buat perangai... Cian mama dia hehehehe

eima berkata...

kali ni sekali ngan abg die masuk

Encik Suami berkata...

Eleyh...awak tak tgk lagi anak kite tau.byk sgt gmbr seakan mcm nie sy simpan..cume xde masa nak upload je.

lia berkata...

Nayli, meh umah acik lia... confirm x ley masuk bawah mana2 sbb umah ni xde meja he3

ALoNa CintamaniszLite berkata...

biarlah asal dorang gembira dan takde kecederaan terlanggar kusi atau meja tu, kan..

tp tu lah..kalo org dulu2 tu tak bagi main bawah meja atau kusi tu..dorang kata nanti bila dh besar tak tinggi..pendek aje.

Agaknya akak ni pendek sebab kecik2 dulu suka main bawah meja ke?? ngee
Sebenarnya ikut keturunan..dh mak ngan ayah akak tu comel2 kecik2 molek aje..jd akak pun renek aje lah. Cuma badan aje montok, gitu..kahhh

Lily@MamaZaraZareef berkata...

alahaiiii..aunty pon tumpang geram sama..ekekekekke

wan nurul hezrina berkata...

cumilnya..nayli n zakwan mmg suka senyum=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...