29 Ogos 2012

Kunjungan Yang Tak Terduga ^_____^

Cadangnya, raya ke-2 aritu
Kami nak balik kampung PapaZN - beraya ke sana
Tapi, tapi, tapi
Ada la pulak halangannya...

Uncle Najjib pun sakit jugak!
Plan asal tu bertukar jadik - dok rumah sajork, huhu!

Ingatkan lepas tak jadik nak balik kampung PapaZN tu
Tak dapat la jumpa keluarga belah sana
Alhamdulillah
Allah beri peluang kami utk bertemu jugak pada hari itu
Mereka2 plak yang dtg berkunjung - beraya umah AtokNenekZN kat Pekan Baru
Seronok sangat2 rasanya bila dapat berkumpul! :)

Sedang menanti mereka2 yang dinanti
Tema raya ke-2 - cekelat! =p


Sebenarnya, diorang nak beraya ke Bagan Datok
Tapi sebabkan nak beraya ke Pekan Baru
Terpaksa pulak diorg menongkah arus
Huhu, sori sesangat! Sebab terasa macam dah menyusahkan mereka...

Yang datang dari kampung PapaZN - 4 buah kereta
Semua adek beradek PapaZN ada 
Zakwan plak buat hal
Takmo jumpa semua2...
Malu la, penat la, itu la, ini la...
Tapi sebenarnya
Dalam hati dia, dia terasa sayu
Sebab sebelum ni tak penah bersama famili mertua TANPA PapaZN!
Setiap kali pun, PapaZN mesti ada...
Tu yang Zakwan terasa lain macam aritu...
Kecik2 dah pandai bermain dengan emosi, huhu!





Siap diadakan tahlil sekali - tanpa dirancang!
Alhamdulillah...
Abang Zack sembunyi dok dalam bilik
Baby Nayli jek yang jumpa Opah
Sama pulak tema nya aritu, hehe...



Terima kasih banyak2 pada keluarga mertua
Yang sudi berkunjung aritu
Rasa terharu pun ada
Insya-Allah PapaZN cuti minggu depan, kami ke sana pulak
Sepanjang MamaZN kat kampung
Memang takde kesempatan langsung nak balik rumah mertua, huhu!
Ada je halnya
Harap2 mereka memahami...

6 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

nasib baik dapat mertua yang memahami...
zakwan memang bijakkan..

eima berkata...

zakwan zakwan besar nanti mesti romantik orgnye

aizu's life berkata...

salam..
beraya tanpa suami ye mama.. xpela.. pasni pulun beraya puas2 bersama papa yer..

anyway, bdk2 pun pemalu tau skrg ni.. hehe..

slamat ari raya :)

lieyalatif berkata...

mmg kedatangna yg tak diduga kan nad...alhamdulillah...besan bertemu besan...siap buat tahlil lagi tu...ye laa dah ramai2 gitu kan.....

syawalsimpsons berkata...

meriah ramai yang datang berkunjung....

Ismi Iman berkata...

terharunya baca..terima kasih kt kak nad n family by d way mkn ai 2 sedap tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...