02 Ogos 2012

Kesian... Kena Buli Lagi! =P

Kesian dia...
Kesian sangat2
Hari tu dah kena buli dah
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2012/04/baby-nayli-kena-dera.html

Kali ni kena buli lagi! 
Pembulinya tak lain tak bukan - maknye sendrik :)
Tak patut kan? Hehe...

Geram dibuatnya!
Rasa nak geget2 jek!
Sebab tengah nanges pun MamaZN rasa Baby Nayli tetap comel!
(sape lagi nak puji kalu bukan mak sendrik, haha!)
Tu yang sajek je biar Baby Nayli nanges puas2
Pastu snap2 gambar dia sket
Baru pi amik dia n dukung, hehe
Kejam kan? haha!


Bersungguh2 tau anak dara ni nanges, hehe... :)
Comel!


Nape Baby Nayli nanges?
Sebab dia dah mengantuk!
Nak tido la tu... :)




Masa kat kampung
Baby Nayli dah tunjuk perkembangan terbaru ;)
Dah angkat2 montotnye itu, hehe
Dah berada dalam posisi nak merangkak
Tapi tak larat kot - kejap je Baby Nayli buat camtu
Pastu lagi 1, Baby Nayli mengesot ke belakang, hehe
Kelakar jek, tapi comel!
Geram, geram! Rasa nak geget2! Haha! =D

15 comments:

lia berkata...

mmg nanges beria tu nad sampai merah2 idung he3

ieyda berkata...

siannya..kes dera ala manja nie....

Lelord berkata...

hehehehee mmg nk kena geget

Imaan09 berkata...

ye..geget je budak comel tu..tolong geget sekali utk saya!

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

kesiannya dia...

syawalsimpsons berkata...

seronok kan tengok anak2 memebesar

Gieyana berkata...

sian dier...teresak2 nangis awek rambut pacak nie..:-)

kayyana berkata...

ingatkan abang zakwan die yg jd pembuli.. hehe.. rupenye mak kandung sendiri.. sian bb nayli.. tp mmg comel lah tgk die nangis.. hehehe.. merah padam muke die... hahaha.

Iela Fazielah berkata...

alolo..mmg comel dia nangis... bestnyer baby nayli dah leh angkat punggung..xlama nnt merangkak lah tu

Zue AnnaLeeya berkata...

samala nad... akak pon gitu gak...
kdg2 tuh saje jerk biar zalea nangis2 dulu, pahtu baru akak dukung dia...
bkn ape comei kan muker beby ni klu nangis....
kejam punya mak kan??? hahaha...

mama_umar_maryam berkata...

alolo..kdg2kan kepuasan plak dgr anak2 yg baby lagi nih nanges ,hahaha,tp dh beso sket..adehh

eima berkata...

klu aku pun rasa nk geget gak ...hihi

aku pun suka uli alisha ngan fahim .. padan muka sape suruh muka comey sgt ... fahim mangsa aku geget .... adek mangsa aku gomol....

Falsya berkata...

Alaaaaa kesiannye baby nayli...haipppp mama nieh nape dera baby nayli..hahaha..

Myra Jay berkata...

Smpai merah muka nanges ha ;)

Geram la tu...

kemma berkata...

ameer pon stat merangkak dgn mengundur ke belakang..skung dia sgt lasak n ske memanjat..baru nak masuk 8 bln...tp lasaknya pening kpala..td siang dia panjat katil..akak masuk bilik je..tgk dia dah atas katil..mujur masuk cepat...siyes..budak debab tu sgt berani..even meja pon dia ada hati dok angkat kaki kekonon nak pnjat...aksi ngeri btul..skung walker tu mmg x pndang dah...duduk nangis nak trn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...