14 Ogos 2012

KEMBALI Ke Berat Badan Time Awal2 Kawen =p

Ari Sabtu pagi
Kami pi Giant Putra Heights kejap
Cari barang dapur sket
Sebab nak masak2 utk petang tu

Sebelah ATM machine ada la mesin penimbang
MamaZN saje la gatal nak try timbang

Untuk info:
Kali terakhir timbang sebelum bersalin kan Baby Nayli 
Berat MamaZN = 80kg
Kali terakhir timbang selepas bersalin kan Baby Nayli
(masa Baby Nayli umo 3-4bulan)
Berat MamaZN = 75kg

Tapi baru2 ni gi timbang kat Giant tu
Terkejut MamaZN dibuatnya!
Giler kentang penimbang ni! Hahaa!
Sebabnya?
Sebab berat MamaZN menunjukkan berat yang sama time awal2 kawen dulu!
Huhuhu!!!
Berat terbaru : 67.2kg
Hehehehe...
Normal la utk ketinggian MamaZN yang 166cm ni ;)

Saya suka! Saya suka! (bak kata Meimei - UpinIpin)

Berkat BF kan Baby Nayli jugak kot, hehe

Tapi kalu kawan2 jumpa MamaZN nampak sama jek cam berisi
Sebab MamaZN jenis rangka besar, huhu!
Aunty Wawa lagi hampeh, dia kata badan MamaZN penuh angin kot!
Ceh! =P

Penimbang... Oh, penimbang!
Jangan bagi harapan pelesu udah la! ;)

12 comments:

lia berkata...

Nad, hang kena doakan kita dpt berat 70kg lps bersalin 3bulan yer, baru la bley saing jalan sama2 dgn hang nnt he3

syawalsimpsons berkata...

terbaik tu dapat amaun asal...

eima berkata...

tingginye hang nad....
aku baru 162 je...klu dok sebelah ni takat bahu je kot

Falsya berkata...

phewittttt..kite gak yg bdn naik time bln pose..hehehe..

Myra Jay berkata...

Hheheee, tahniah ye, banyak tu turun..

Myra ni baru turun 2kg ha ;)

MRS. K berkata...

mengong manje.. ko lagi tinggi pada aku eh? apsal aku tinggi 161 jer? konpius mak! klu tinggi ko 162, nad 166, apsal takat bahu plak?? lagi mak konpius.. ngehngeh

nad, klu berat angin, jom pi berurut kasi angin kus kus keluar.. hehehe

eza miza berkata...

wahh.. Bestnyaa...

wan nurul hezrina berkata...

hehe nurul masa kawen gemuk 69..lanie 63jer..hehe kalau tak nyusu rasanya berat lagi kekdahnya..hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

masa jumpa nad ari tu mmg nampak nad ni orgnya kurus tinggi..:)

tahniah2..moga maintain ler berat badan tu ye..k.eija ni lepas bersalinkan Ziqry aritu mmg nmpk gak turunnya berat bdn ni, tp la ni dh naik balik..huk2.., nak naik cepat jerk, nak turun sikitnye susah...

Huda berkata...

kalau bf mmg kita nye berat akan turun mendadak nad..same cam huda :)

mamalieyna berkata...

jeles ni..hehehe..tahniah nad..

k.eina lama tak timbang.. ^_^

bonda hazim berkata...

Bestnyaaa.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...