03 Ogos 2012

Dah Nampak PUSAT =P





Kesian sangat2 kat Baby Nayli
Baju2 dia kan sume2 pun dah nampak pusat!
Nak2 baju2 tido dia
Hehehehehe...


Tengok la tu... ;)

Nampak gaya esok kuar soping2
Kena cari baju basahan Baby Nayli jugak ar jawabnya
Kesian sangat dah MamaZN tgk Baby Nayli, huhu!
Sedangkan baju tu saiz 12-18mths!
Padahal Baby Nayli ni baru jek 7bulan... ;)

MamaZN pun belikan untuk Baby Nayli jugak
MamaZN belikan saiz 12mths dgn 18mths
Ksian sangat bila pakai romper yg saiz kecik dr itu (6mths/9mths)
Konfem takleh nak butang dah, hehe

p/s:
Soping, jangan tak soping
Soping, jangan tak soping
Yeay, yeay, yeay, yeay!
^___^




10 comments:

Zue AnnaLeeya berkata...

haishhhh...bambam sgguh si nayli nih...

Falsya berkata...

eeiiiii..geramnye tgk baby nayli tido..rase mcm nk gomol jer..hehehe..

ieyda berkata...

alalal....ciannya tgk cmtu...tp suka sebab comellll......

wan nurul hezrina berkata...

skangnie budak semua besar2 n cepatlak2..kalau baju kat pasaran mmgtak sesuai.kena seganda dengan umur..sama mcm sofia..cepat sangat besar

Huda berkata...

nad..esok soping mana? esok huda nak turun kl..maybe smpi selasa..ahad nak g sogo insyaAllah..

syawalsimpsons berkata...

alahai cian nayli...dah cekci dah...kikikikiki....semalam G aeon card pon beli baju basahan untuk syawal yafiq N adik dier

Wanieys berkata...

hihi comel jer dia....bam-bam la baby nayli tu sbb baju dh xmuat hikhik

Mamamya berkata...

alalalaaaa...sian nayli,montel!! mcm anak2 akak lah nad semuanya pakai baju yg x match dgn umuo dia org...mcm piras skrg ni baru umo 1 tahun 8 bulan tp pakai baju umo 3-4 tahun... lg pun beli besar sikit ni tahan lama..klu beli ngam2 je dgn saiz dia org pakai kejap dah sempit...

Gieyana berkata...

Cepatnya Nayli membesar..:-)

lia berkata...

Nayli cepat tinggi yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...