08 Ogos 2012

Cashier TESCO Shah Alam TAK MESRA La =[

Time balik kampung aritu
Sempat lagi la menyinggah Tesco Manjung
Nak beli barang dapur nak bawak balik KL
Haha!
Punya jauh nak mengangkut! Buat berat kete jek kan?
Hehehe...
Takpela, isi masa yg terluang...
Dok umah je karang, bosan pulak =p


Baby Nayli dah macam kura2, haha!


Cantek2 pulak baju budak kat TESCO ni
RM10 utk sepasang
Warna pun terang2
Memang berkenan abes la!
Tapi tu la... Gi beli sepasang jek pulak tu
Balik umah dah asek teringat2
 Baru la terbayangkan baju2 Baby Nayli yg dah kecik2
 Nyesal, huhu!


Dah abes2 shopping tu
Zakwan nak main kuda pusing2 ni
Naik la sekali dgn sepupu2 nya ;)


Layan pulak main playground kecik ni


**********


Disebabkan asek teringat2 jek baju murah2 tu
MamaZN ajak la PapaZN gi TESCO Shah Alam malam tadi
Nak cari baju2 tu
Tapi, tapi, tapi
Alangkah tak bestnya!
Sebab tak banyak pilihan macam kat TESCO Manjung!
Uwaaaa...!!
Tapi sempat jugak la grab 3 pasang
Jadik la...
Untuk Zakwan, MamaZN suruh PapaZN pilihkan sampin
Dah 4 tahun raya ni
Ni 1st time Zakwan nak pakai sampin, haha!

Masa nak bayar
Cashier ni buat hal la plak!
Dah la tak mesra alam
Masam mencuka jek muka dia
Tak tau la sebab apa...
Nak kata datang bulan, dia ni lelaki
Mungkin penat berpuasa kot
Tapi memang betul2 buat MamaZN geram!

Apa taknya, 
MamaZN ni punya la nak tolong dia buat keje kasik cepat
Siap susun barang2 dibeli dengan bar kod mengadap kat dia
Supaya dia tak tercari2 barkod nya tu
Dah susun elok2 tu 
3x dia boleh tanya - Ni je ke? Ada lagi tak?
Orang dah susun bertingkat camtu takkan la orang lain punya plak?
Sebab orang belakang MamaZN tak letak barang dia lagi
 Setiap kali dia tanya camtu, setiap kali la MamaZN jawab ya
Pastu nak marah2...
Ey, geram jek! Tak teringat pulak nak amik gmbo dia
Tempek kan kat sini biar dia glemer!

Haisy!
Sabo, sabo!


10 comments:

ieyda berkata...

angin pasang kot......hihihiii
ha'ah...mcm kura2 tgk nayli duk mcmtu

lia berkata...

dia baru kena cerai dgn awek tu ha3

Sue-Rya Qistina berkata...

penat la tu kot. tp penat bkn alasan kan sbb dh tu kerjaya pilihan dia. berhadapan dgn customer. so, kena la layan customer dgn baik. huhuhu

eza miza berkata...

menyampah gak dgn depa2 yang macam ni...
macam depa sorg ja yang penat...
hehhehe

eB berkata...

eB kalo gd mood dpt cashier g2 ok.
kalo x, tinggal jerk brg. geram .. hik3

wan nurul hezrina berkata...

org lakipun moody cam pompuan.haha mmg jarang jupo..asallah tak ingat snap terus gambo dia

♥cikmOt♥ berkata...

baru lepas gaduh ngan awek kut...

tak pun baru lepas kena tiaw ngan kastemer sebelum nad...

syawalsimpsons berkata...

sue ngan akob pon penah kena..tapi kat tesco puchong...geram je tau...promoter tak mesra alam...

Mooniqueen berkata...

Tengah moody la kot... Hehe...

Imaan09 berkata...

lenkali jawab je nad "klu saya ambik barang lagi, awak nk tolong bayarkan ke..??"..huhuu..lupakan lah ayat 'curah minyak kedalam api' ku itu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...