29 Ogos 2012

Antara AYAM PENYET & Nando's...

Time bulan puasa aritu...
Tekak ni teringin bebeno nak makan ayam penyet
PapaZN kasik green light gantung kuali, hehe
So, dapat la merasa nak pi makan ayam penyet
Ada yang suggest gi Wong Solo Bangi
Ada jugak yang bagitau kat Alamanda pun ada Restoran Ayam Penyet

Pilihan PapaZN - pegi Alamanda
Dengan niat, lepas makan bleh jenjalan cuci mata ;)

MamaZN taktau lokasi Restoran Ayam Penyet ni
Terus SMS SueSyawal tanya katne, hehe..

Tengok2 bila sampai...
Aisey, kedai dia depan Nando's daaa!
Hati ini sudah berbelah bahagi, huhu!
Ayam penyet ke Nando's, Nando's ke ayam penyet?
At last, pilih ayam penyet jugak la
Sebab dah janji dgn PapaZN
Mintak gantung kuali sbb nak ayam penyet
So, teruskan la dgn niat asal
Walaupun mata ni asek la memandang ke arah Nando's tu, huhu!


Sementara tunggu order ;)


Mi kari - PapaZN punya :)


Nugget - Zakwan punya ;)


PapaZN layan anak bujang makan
Macam2 hal la Zakwan ni - panas la, besar sgt la..
Adeyh!


Air orderan - Baby Nayli punya pun ado? =p


Jeng, jeng, jeng... ;)


Pooojaan hati, haha! =p

Total RM makan2 ni : RM42

Komen?
Emmm, ok la not bad
Hilang dah rasa ngidam, haha!
Tapi hati ini aseeekkkk la teringat kat Nando's
Pasni kita gi Nando's plak ek Papa! =p


Nak try Wong Solo la plak =)

7 comments:

syawalsimpsons berkata...

try la wong solo...sue sangat la suke wong solo dari ayam penyetAP...kalo AP ni makan lambat sikit abis...kalo wong solo...sampai ketat peyot...kikikiki

mama tisya berkata...

suka ayam penyet tp kt waroeng penyet the curve...wong solo suka ayam bakar...lprrrrrrrrrrrr

ADEEYA berkata...

Ayam penyet kat Wong Solo bestt :)

MRS. K berkata...

haitu bulan pose makan kat sini jugak.. tak boleh blah la ayam die.. cam berbau skit..

suke wong solo lagi

LYAfrina berkata...

xtau pilih y mana..cz.. ayam penyet bru sekali test..nando..serius..mmg x pnh..huhu..kesian kan?

mamalieyna berkata...

ISSSHH TETIBA RASA TERINGIN PULAK..AYAM PENYEK..HEE~

eima berkata...

klu aku tak mkn dah kot ..sbb mahai ..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...