16 Ogos 2012

Alololo... Sayunye Tengok Anak Tido ;)

Bergaya tau Baby Nayli tido
Memang bisa buat mak nya sayuuuuuuu jek, bila tengok
Huhu!
Setiap kali tido, memang inilah aksi yang paling Baby Nayli suka
Comel jek, hehe...



Buat la gaya cemane pun
Time anak tido la buat hati kita semua sayuuu jek kan?
Rasa cam.. eh, dah ada anak dah aku ni? ;)
Heheheh...



6 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

time anak tido la yg plg syok skali kita tgk. rasa sayu je hati. kdg2 termarah dia, kdg2 tertinggi suara. rase kesian la pulak kan. hehehe

::NureeN:: berkata...

betol2...
time time ni jgk nureen suka sgt tgk muka drg dekat2

syawalsimpsons berkata...

cumillnyer.....sejibik macam zakwan la

ch@ berkata...

pipi nayli tu, buat kita geram je.

eima berkata...

betui la time anak2 tido time tu la kite nk cium2 diorg rasa syg tu lebih sgt ..klu diorg berjaga pastu baut perangai kite sama jd tarzan

manja209 berkata...

same mcm gaye tido Damia skg...hehehe.comel nengok

Selamat hari raya aidilfitri
Maaf zahir batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...