30 Ogos 2012

Aktiviti Terakhir Bersama Papa...

...sebelum balik kampung aritu =[

Sedihnya...!
Sehari sebelum kami nak balik kampung aritu
PapaZN ajak Zakwan main bunga api sama2 utk kali terakhir
Sayu jek hati MamaZN tengok depa main berdua
PapaZN apatah lagi, ye tak?
Muka jek nampak ceria layan Zakwan
Dalam hati siapa yang tau? =[




Ini budak tara boleh main juga... Tengok saja ;)


Tamak! Dua2 belah tangan nak pegang bunga api =p

Esoknya, PapaZN gi keje kami pulak balik kg
Sedih tengok PapaZN lap ayor mata time cium anak2, uwaa! 


Esok Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 55
Happy Merdeka Day! :)
Panjang cuti weekend ni
Mesti ramai yang sambung beraya & gi open house
Take care ek sume! :)


3 comments:

mamalieyna berkata...

sedeynyee... :( ..dah berlalu pun raya..

esok kite ballik Johor, beraya johor pulak, minggu lepas tak sempat balik selatan, balik utara jer..

happy weekend~


happy merdeka day~

Sue-Rya Qistina berkata...

xpelah, berpisah sekejap..
saya pun pernah beraya tanpa suami di sisi selama 2 thn berturut2. huhuhu..sedih :'(

MrS. F!zA berkata...

takde beli bunga api pn utk darwisy..kemain lg papa zakwan main..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...