11 Julai 2012

Wordless Wednesday | ADA BAKAT =)

Jadik PHOTOGRAPHER =)

Tak sangka cantik plak gmbo Zakwan ni
Sedangkan pakai hp cap ayam jek =P


Boleh la...
Nak mintak tolong Zakwan amik gmbr kami
Dah boleh diharap dah la...
Tapi kene la beberapa kali snap, huhu! ;)
Kalu tak, jadik la sedekat ini, huhu!

Atau pun sebegini...

Jadik la...
Daripada takde kan?
Ada gak gambar kami berdua, hehe


p/s:
Zakwan, pi anto proposal mintak DSLR sejibik kat Papa!
Mama anto2, asek tak approved jek ni
Ape citer! Haha!


18 comments:

Masya berkata...

senyum lebar mamazn, zakwan dah boleh diharap amikkan gambar... nanti² boleh possing².. ni dah oklah ni... memang blh diharap...

ADEEYA berkata...

Hehe ada gaya tu amik gambar hehehe

mummy_ayu berkata...

ok la tu..leh geng la ngan Ian..leh harap minta tlg snap2..Iris pun sibuk gak..tapi tak ok sgt la..sb selalu goyang..anak blogger la katakan..he he he

lia berkata...

1st pic tu kan... kalau amik guna dslr lg lawaaaaaa....tp tgn Zakwan ala ajaib la sbb bley blurkan gmbr tu, x payah susah2 pakai dslr he3

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

peel kyra ni pantang lepa camera abis dia amik snap sana sini ...
mmg ada gaya dah tu zakwan hehehhe

mama tisya berkata...

ada gaya..ank2 kalo dh pandai pegang camera mmg suka la amik gmbr

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

pheewwit, pasni banyok ler gambo ber2..
abg zakwan pun dh leh arap tu.. heheheh.. =)

Nana berkata...

hehe bole harap dah
xyah bawa tripod haha
kita ni asal g oliday dok usung kamera besar tu
camane nk suh mia tlg amekkan
paling2 amek pakai tab bole la suh dia amek
klw dslr ngan dia2 jatuh kang hahhaa

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

samalah..jue pun harapkan farisyah nak bergambar berdua...
kadang2 jadi ..kadang2 tak...hahaha

eima berkata...

ok la tu ade yg boleh diharap tgn tak gegar kan .. cantek gak gambao zack amik tu

Falsya berkata...

senang la nak bergambo berdua pasnie..dh ade photographer dh..hehe..

Sidratul Muntaha berkata...

ehehe..
lawo plak gmbo last si zakwan amik
terer dh tu.

Myra Jay berkata...

Wahhh!!
Memang ada gaya dan juga bakat :D

ALoNa CintamaniszLite berkata...

ok ler tu...kalo zakwan amek gambo mama dia siap leh nama siong mama dia...kira ok dh tu..hehe..

Wanieys berkata...

wah bergaya sungguh ambil gambo hihihi

Bionic women berkata...

wahhhh..abang zack hebat ler..
hehehe..

ch@ berkata...

waaahhh... lepas ni tak payah harap papa amek gmbr lagi bila mama nak gather2 ngn kekawan. kikiiii. sng dah tu.

psst: mama papa ZN ni mmg seiras la. se'ia sekata gitu. sweet.

Imaan09 berkata...

nad..DSLR sony tgh sale..Rm4500..harga asal RM6xxx..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...