04 Julai 2012

TUTTI FRUTTI | Peneka Harga Paling Hampir Adalah...

Ramai gak yang sudi jawab, hehe
Thanks ek sbb sudi luangkan masa memerah otak
Teka2 harga eskrem Tutti Frutti kami ni ;)
Soalan teka2 dari entry ini :

Ramai yang teka RM12 ++
Tak kurang jugak yang jawab RM20 ++
Ada soraaaaang jek yang teka bawah RM10, hehehe
Sape la tu yek, hikhikhik =P


Actually
Harga semangkuk eskrem ni tak sampai pun RM10
Sebab dah banyak kali beringat, hehehe
Berkat baca review kengkawan gak ni
Dapat la merasa makan eskrem Tutti Frutti ni dgn harga yang berpatutan
(berpatutan la sangat...! =P)

Setelah ditimbang, harga yang perlu dibayar tepat2 RM9 ;)
Terror tak terror PapaZN bajet2 amik eskrem ni, haha!

 Jadiknya, 
Mrs K, sila la PM no akaun kat FB ek ;)
Ada saguhati sket ;)


14 comments:

Gieyana berkata...

tahniah..igt 20.. Psl cup nie besar sket dr yg hijau tue..kik kik..

syawalsimpsons berkata...

tahniah...pandai papaZN bajet ni

MRS. K berkata...

yehaaaaaaaaaa.......... hehee.. tenkiu nad.. kite tgk eksesori yang nad amik tu.. macam ringan2 so bajet mesti tak bape nak mahal lah.. huhuhu

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

haiyak, camne leh tersasar teka ni, dok ingat mahal tu yang teka up sikit, tanya K

Lily@MamaZaraZareef berkata...

kitorang x penah lg makan tutti fruiti ni..jakun kan..hahahaha

eima berkata...

wahhhhhhhhhhhh tahniah K

Amieylee berkata...

Huaa nk jugaaaaa hee

tiefazatie berkata...

wah.terer2..hee

tp sis..cer try kiwi berry..ada kat giant je..
ifa rasa lebih kurang TF nie je..tp murah lagi!

Bionic women berkata...

wah hebatnya mrs.k...hahahha..
mesti selalu makan tu

Imaan09 berkata...

Tahniah Mrs K..bukan ke korang ni selalu menang-menang contest sesama sendiri.. ke silap orang..??hehe

ALoNa CintamaniszLite berkata...

murah rezeki nad...suka bg kawan2 saguhati wlpn main teka2 mcm tu aje..mm..

fieda berkata...

murah plk..biasa tgk kengkawan post entry msg sumenya berbelas belas ringgit..

wan nurul hezrina berkata...

memang daku tak geti sbb tak pegilagi tempat nie..tahnoah taw=)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah kepada pemenang,
x sempat nak joint pun teka harga tuttti frutti ni..

Wah mmg pandai la papa Zakwan budget supaya harganya x mahal, kami selalu msti terlebey gak, selalu beli msti harganya belas2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...