03 Julai 2012

TUTTI FRUTTI | Cukup La Sekali...

Lepas setelah sekian lama
Dok bace review kengkawan sekalian
(yang dah penah pegi n merasa)
Maka, dengan rasminya
MamaZN pun selamat la jugak merasa Tutti Frutti ni semalam
^__^

Kami pi merasa kat Mydin USJ
Takde kedai, cam kiosk kecik jek

Komen MamaZN :
Dah rasa sekali, cukup la kot
Janji dapat merasa, hehe
Lain la kalu ada yang sudi belanja, ahahhaha!
MamaZN tak tolak punyeee =P


MamaZN tukang dukung Baby Nayli & tukang amik gmbo
Makanya, PapaZN la yang terpaksa amik eksrem tu ;)


Jenuh wooo ingatkan PapaZN
Jangan amik byk2 sangat! Kang bayo lebih!


Ahahaha, langkah berjaga2 diambil ;)
Naseb baek la kengkawan dah review awal2 kan, hihi


Zakwan tak suka, sbb masam ;)
MamaZN rasa cam ok la..
PapaZN amik eskrem perisa mangga, masam btoi!
Naseb baek PapaZN amik 2 perisa - lagi 1 coklat


Cer teka bape RM semangkuk eskrem ni? =P

Teka, jangan tak teka! =p

26 comments:

Ibu Lala berkata...

RM12.50

eda_ej berkata...

nak teka bley.. doploh lime hengget ade tak??? hehhehe.. dah ramai gak yg ckp mende ni mahal.. huhuhu..

mama tisya berkata...

pernah try sekali gk ..bila ntah nk repeat ..tisya dk ajk byk kali dh...heheh cuba teka regenye rm12.60:)...

Gieyana berkata...

Kalau amik vanilla + coklat ✗ rs msmnya sgt..:)

Hurms rm20 kot..Kak G ✗ suka aksesori bagai tue..haha..siap tulis aksesori ag..suka stoberi jer...:)

Amieylee berkata...

Sedapnye...kita suka amik ceklat n vanilla. dalam rm 12.50 kot heeee

puan nina berkata...

rm18.25

Imaan09 berkata...

sedap..
nak teka jugak..alaa..apasal ya dalam kepala ni ramai lak y jawab dah, haha..
k..jawapan : RM12.20

Bionic women berkata...

kita selalu beli mangkuk besor, tapi isi macam2 rasa..
kongsi ber3..haha, dalm rm20..

Fadzillah Kamarudin berkata...

RM15.00 kut...

aritu hubby belikan 2 mangkuk...1 mangkuk RM23.00...hahah...skali ni ja beli...pastu tak beli lagi dah...

Mama Mya berkata...

20 lebih kot... sbb hari tue kami ambik 1 perisa jer dah nak dekat 18.50 huhuhu

MamaYatie berkata...

akak agak2 dlm RM13-RM15 kot..huhu

MRS. K berkata...

penah makan sekali jer.. rm7.60 kot.. eh, cam murah plak teka.. hehehe

Ibu Lala berkata...

Kalau anak sulung saya setiap bulan lepas gaji mesti dia ajak pegi makan TF ni. Tak jemu jemu. Sekali ambik kena dalam 20 hengget. tapi kongsi dengan ibunye.

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

dalam 12 lebey kot, kita tak pernah try lagik...padahal kat the curve ni ada je...

Ibu Ayra berkata...

RM18++ kot...

wan nurul hezrina berkata...

mahalkan??RM17 kot..tapi isinya tak nampak sangat2 nk teka.hikhik..nurul tak pernah g lagi nad..

Ardini Humaira berkata...

mahal kan tf tu :D

- SueN - MrS AzharI berkata...

RM26....kalau bekas hijau leh smpi RM60...klau bekas yg tu dlm RM40

Sue-Rya Qistina berkata...

RM12.50 kot..ntah, x pernah mkn tutti frutti sbb x brp minat.. :D

MaMa CyDa berkata...

Tak berani nak teka sbb tau mahal. Walaupon akak tak pernah pegi sini. Hari2 lalu time nak amik anak. Sebaik takat nih tak mengidam nak mkn kat sini huhuhuhuh

Mummy GreenyHouse berkata...

rm 14.70 kot...

Nana berkata...

kita jugak blom try
so far blom ada rasa keinginan utk try
haha
bukan sebab apa sebab kita ni kedekut
klw makanan mahai2
tapi rasa mcm tak seadanya mmg xkan nak try lah
sedanya tu mcm ala stakat aiskrim semangkuk rege 20 lebih kan baik makan mekdi gitu la contoh hahaha
dasar kedekut mmg gitu

noorzie berkata...

x pnh mkn pn...m'gigil rsa kaki nk msuk cni sbb tau harga nye mahal bebenor...haha...tp nk teka gak leh? dlm RM 20 - RM 25 kot...huhu

@e_da berkata...

rm 19 kot... hihi

eima berkata...

RM14.50 la..aku tatau sbb aku tak penah mkn pun sbb rasa cam mahai sgt la....tak mampu kot

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

selalu kalau beli trutti frutti utk Zaquan mmg pilih flavour coklat shj..

Yup mangga tu masam, k.eija pun pernah terkena sekali..x sngka rasa dia masam betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...