10 Julai 2012

Tiket Free Tgk Pameran Dino | TQ Eyriqazz!

Alhamdulillah, rezki lagi...
Dapat tiket free gi tengok Pameran Dinosaurs Live! Malaysia
Kat Pusat Sains Negara
^___^
Boleh la bawak Zakwan pi tgk dinosaurs Sabtu ni :)

Pameran ni sampai 31 Julai 2012
Info harga tiket : 
 Dewasa : RM15
Kanak2 bawah 12thn : RM6


pic from google

MamaZN menang contest yang dianjurkan oleh Bro Eyriqazz aritu
Mekaseh Bro Eyriqazz! :)




Actually, kami penah gi tgk dino ni
Masa tu tahun 2010, Zakwan pun baru 2tahun
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/12/psn-dinos-alive-zakwan-penakut-hehe.html
Asek nangessssss jek! Sebab takut!
Harap2 nya kali ni pegi Zakwan dah berani :)
Abang Zack kan dah besar..! :P



Kawan2 kalu nak pegi jugak, jom la!
Mesti seronok ;)



Ada kawan2 yang dah penah pegi?
Cer share pengalaman sket, teheheeh... ^_~


9 comments:

mummy_ayu berkata...

tu la..dgr gak ada pamera dino lagi..kalu still dok KL..harus ajak Daddy gie ni..tapi now dah dok seremban.susah sikit la..sbb bila weekend..tu la masa nak rehat2..jalan dekat2 ok la..

lieyalatif berkata...

wahhh murah rezeki nad sekeluarga...best2....dpt le layan tgk dinosor nanti....lieya pergi yg dulu2 tu....hemmm haram...lieya ngan hubby jek masuk..budak2 ni penakut wakakaakakaka...siap melalak lagi...adoilah!!

lia berkata...

x pernah p...

nnt hang cter best x ek....

eima berkata...

akutak penah pegi ..tringin gak tp tak de respon dr abah pun...sedey

mama tisya berkata...

wah rezeki dpt tiket free...tk p lg tgk..tp bff dh p katanye kalo bdk2 kecik takut cz kuat bunyi dino mcm real...hehehe

Sue-Rya Qistina berkata...

belum berkesempatan pergi lagi. minggu depan akan pergi sana bawak anak2.. :D

syawalsimpsons berkata...

wahhh best tu...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Dh besar dh pun zakwan ni. Tak takut dh...tak tau dinasour tu betol ke idak...leh makan org ke idak...hihi.

Nana berkata...

wah best2 tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...