27 Julai 2012

Nak Kasi HADIAH Pada Mereka... Aci Tak? =)

Hajat dah terpendam lama dah
Sebab setiap kali klik2 kat Stats Blogger @ Nuffnang
Memang sumber trafik dari 2 nama ni paling tinggi sekali
Setidak2nya, ramai jugak la yg sudi berkunjung ke blog MamaZN ni kan, hehe
Walaupun ceritanya ntah apa2 =P
Mekaseh banyak2 pada semua!




Kat Nuffnang, ada gak datang daripada sumber2 lain
Contoh : blog Mummy Ayu, Ibu Imaan & Girl Perak
Tapi sepertimana yang tertera
2 nama ni jugak yang tertinggi ;)
 




Kepada yang berkenaan
Nanti2 kite citer2 ek ;)
Ada la sikit hadiah nak kasi
Tapi jangan la mengharapkan sesuatu yg besar!
Sebabnya, MamaZN ni dok umah jek
Bonus raya pun takde, haha!
Sekadar sebagai tanda penghargaan dan persahabatan jek :)
Kalau sudi terima la.. Kalau tak sudi pun tak apa.. ^_^
Hehehe...
Nanti MamaZN PM korang2 kat FB ek!


p/s:
Apa2pun, terima kasih banyak2 kat semua2 jugak
Sebab kawan2 semua la yang menceriakan hari saya :)
Nak kasi hadiah kat semua, eden tak mampu, huhu!


PapaZN interview arini kat KL
Ingat tak citer unplanned kami yang best tu? ;)
Cemane la gayanya, ksian plak PapaZN kene pegi sengsorang, huhu!
Harap PapaZN ok2 aje.. Gud Lux Papa! :)


12 comments:

e!ya berkata...

wahh nak adiah gak hehehehe..

MRS. K berkata...

gudluck papa!

mummy_ayu berkata...

aci tak....nak hadiah jugak..he he he..tak la gurau je tau.. :-)

syawalsimpsons berkata...

gudluck papaZN..kikikiki....best tu dapat hadiah...rezeki demo...amiiinnn

lieyalatif berkata...

wahhhhhhh tekejut betul bukak blog nad ari nie...tup2 ade name gorjes kite....alhamdulillahhhhh..rezeki gitu....

alah takpe nad sekecil mane atau sebesar mane hadiah tu, asalkan yg memberi tu penoh ikhlas mcm tu jugak laa seihklas hati ini menerimanye....semoga dimurahkan lagi rezeki nad sekeluarga heehehehe...

thanks nad n good luck tuk papa zakwan n nayli....

Nana berkata...

alamak..terharunye rasa..hehehe
tq...tq

eima berkata...

Goodluck ..... hopefully berjaya !!! sampai & interbiu

Imaan09 berkata...

wahh..namaku ado..hehe, xdapat adiah pun xpe, y penting dapat kawan ngan nad..hehe

Imaan09 berkata...

mesti laa lawat selalu blog nad..nak jenguk budak-tembam-mintak-cobett tu.. mode geram tgk pipi Nayli

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah buat semua!

Myra Jay berkata...

Tahniah tahniah pada penyumbang trafik ke blog MamaZN :)

Falsya berkata...

Gud luck papaZN..hehe..bestnye nana dpt adiah..hehrhe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...