12 Julai 2012

Menggiurkan! =P

Meriah!
Warna memikat
Hati terpikat
Perut jadi sendat!
Wakaka! =D

Hasil dok bertapa kat dapur malam tadi
Dari minggu lepas dok teringin nak makan triffle
Semalam baru tergerak nak buat, hehe

Tak sabar nak tunggu betul2 sejuk
Pastu makan - nyum2 - nikmat, nikmat


Jemput tengok... ;)

Jangan terpedaya ye kawan2
Atas nampak je menarik
Kat bawahnye tu Masya Allah!
Puting beliung dibuatnya!
Dengan kek tetibe timbul!
Dengan kastardnye pecah!
Dengan agar2nya tenggelam ke bawah!
Ahahaahah!
Adoi la hai.... Naseb baek utk makan sendrik2
Janji ada rasa ^__^


Yang ni pulak
Rekues by PapaZN
Nak Agar2 Milo katanya...
Ksian, sejak besday die aritu PapaZN dah mintak
Tapi malam td baru MamaZN tunaikan =p


Memang saje biar ketul2 milo tu
Baru 'seni', kehkehkeh! =P




11 comments:

lia berkata...

agar2 milo tu sedappp nyer nad.....

Falsya berkata...

wauweeeeeee..sedapnye nadddd...nakkkk..;D

syawalsimpsons berkata...

sue pon berkampung dlm dapur jugak mlm tadi....buat tiramisu untuk kawan..a.doi...lamanyer dah tak buat triffle ni

ch@ berkata...

sudahla kita lapar ni, mengiurkan sungguh, takpe kakNad janji ada rupa. rasa sudah pasti ;) walaupun kekadang tu ke laut. hahaa.

tapiii, agar2 milo tu terbaiklah, boleh tak share resipinya. mkn pns2 ngam jugakan. kalau yg ada santan tu lagi yummy.

MrS. F!zA berkata...

Terliur mak tengok nak :p

MaMa CyDa berkata...

Alahaii ... mmg terliur pun tgk susunan buah koktel tuh ... cantik jek ^_^

Pn. Sheila@CC berkata...

wahhh... memeng meriah... terpikat sgt.... yummy....

[-suziey-] berkata...

xkisah la puting beliung..janji atas nmpk memikat..n rasa umphh..hehe..geramnya tgk stoberi yg byk tu..hehe

@e_da berkata...

nad jangan bg akak terliur.. ada yg balik ni tenggek periuk kang buat agar2.. hahahahha

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Mmg menggiurkan nad....nyummy2..strawberry diatasnye tu...

eima berkata...

wahh syok nye bila pandai buat mcm2 pastu rajin plak tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...