06 Julai 2012

Mami Jarum Junior ^_^

Ni tak lain tak bukan 
Keje Abang Zack la ni
Suke bebeno nyakat Baby Nayli :)

Dah macam Mami Jarum Jr. plak MamaZN tgk, hehe
Beso2 gabak! Haha!

Ni 2 gelang tangan :)


Yang ni plak sampai 4 gelang tangan!
Hambeeek! =D
Mama pun takde gelang beso2 gabak cam tu, nak..
Hehehehe...

Kelakar tengok muka Baby Nayli ;)
Redhooo aje la ye sayang...
Apa Abang Zack nak buat, terima je la seadanya sekarang ni
Kang dah besooo, pandai2 la ye, hihi
Janji jangan buat Mama bertukar jadi Tarzan udah, haha!



12 comments:

Gieyana berkata...

ekekeke..sabar jer abg yer..sakat bb..:-)...sabar jer ab

Imaan09 berkata...

hahaha..adoi..dah besar esok, dia xbalas buh kt tangan zakwan, silap2 kt leher bubuh nye..

lia berkata...

nad, kot hang ada gelang besar gabak gitu... i malu nak kawan da dgn u ha3....

ADEEYA berkata...

Dalam hati baby Nayli kata takpe tunggu Nayli besar siap abg Zack heheh :D

~aYu~ berkata...

hehe.. adik tu kecik lg taktau apa-apa. tunggu la si adik dah besar skit.. silap-silap si abang yg nangis nanti.. hehe

Falsya berkata...

hahahahaha..kelakar laaaa..

syawalsimpsons berkata...

abg zack golak je kenakan adik dier

eima berkata...

comey betui nayli wat muka gitu .... ok la tu abg nk gak main ngan adek ...

wan nurul hezrina berkata...

sukanya abang ngusik adik noo.tgk senyum lebar dapat usik nayli

Bionic women berkata...

abang nak suruh adik bergaya tu..hehehe..macam2 abang zack ni

mrsfiza berkata...

alahai comel je muka rela baby nayli..hihihi

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

eee........comel aksi dua beradik nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...