24 Julai 2012

Kena KREATIF Untuk SELESA ^_^

Memang kena!
Dengan kata lain - terpaksa! ;)

Almaklum kete tak beso
Maknanya mmg kena la berpikiran secara kreatif la sket
Nak2 pulak anak2 jenis yg takmo berenggang dgn mak
Hmmm... Lagi la kena pikir biar dorang selesa
Maknye sempit2 takpe, huhu! =[


Nyenyak sungguh Zakwan tido!
Baby Nayli pun sama...

Ini la situasi nya bila nak balik kampung
Biasa kami bertolak balik kampung waktu malam - pas Maghrib
Zakwan memang taknak dok depan
Dok kejap je, pastu mesti lari ke belakang jugak

Jadiknya
MamaZN terpaksa la sediakan ruang utk Baby Nayli tido
Susun toto 2-3 lapis, pastu letak tilam Baby Nayli
Jadikla tmpt letak kaki tu (blkg seat sebelah driver) sebagai tmpt tido Baby Nayli
Yang Abang Zack atas seat - sebelah Baby Nayli
Naseb baek la Baby Nayli tak meragam
Walaupun tmpt dia tak seselesa Abang Zack
Takpe2,
Baby Nayli dah beso nanti, temankan Papa kat depan ye!
^___^


Kawan2 plak cemane?
Ada alami masalah cam kami tak?
(kpd yg tak guna mpv la ye, hehe)

7 comments:

ch@ berkata...

ahahaha, ye la kan. pasang toto. naper lak kita tak terfikir. sama je kakNad situasinya. adli nmpk kakak kat belakang dia nak joint sama, tidur nak meniarap pulak tu. nak menjelajah dulu baru lelap. try pangku, tak sampai stengah perjalanan, mcm nk patah pinggang. kekeke.

ieyda berkata...

ida lak, xleh duk blkg klu nk jln jauh...mabuk...so irfan sorg yg duk blkg, Aleesya ida riba kt depan....dh lah nk blk kg kelantan....berapa jam duk beriba si kecil tu....ni raya lagi la ngan jln jemnya....nk beli MPV, sma lah jgk klu dh kita xleh duk blkg....

mamaRIFQY berkata...

kite anak br sorg..so xde mslh lagik la..kalo anak 2, xtau lerrrrr

wan nurul hezrina berkata...

hahaha mmg kamu kreatif nad!nurul ngan sofia kat depan.merah kat belakang.dia suka tido sensorang=)

Ya ALya berkata...

macam ya la kakaknyer mmg nk duk dpn..ya dgn adiknyer dukla belakang..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

terbalikla pulak, Zaquan x suka dok seat belakang, sekarang ni dua2 jenis suka dok depan..paling berebut dua2 nak dok atas pangkuan papa dia..mmg haru..huhu

Imaan09 berkata...

nad..yang ada MPV pon sempit, apa cerrr.. keta ni nad, klu kecik xmuat..beli y besar pun xmuat jugak!haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...