13 Julai 2012

Kak Suzie MamaZharfan @ WHI | Tumpang Seronok :)




Tengah hari semalam
MamaZN deal ngan Zakwan
Kul 12, Mama nak tgk kawan Mama kat tv
Zakwan pi main dulu, nanti dah abes baru tgk tv balik =p

Semangat kot nak tgk TV3 semalam, haha!
Sebab nak tgk WHI :)
2 minggu lepas nak tgk gak, tapi dah terlepas
Nak tgk Kak Yumie Lufya
Tapi bleh plak terlupa, huhu!
Semalam mmg dah buat reminder awal2 dah, heheh


Sebab apa? Sebab nak tgk Kak Suzie =)



Kak Suzie dtg WHI utk diinterview sbb menang contest under Nestle


Pastu ada gak rakaman Kak Suzie jadi chef masak biskut
Leya HotFM pun ada
Kak Suzie, mintak resipi! =P


Best wooo..! Sume peralatan 'bau kedai' lagi, hehe
Means, sume baru2 dibeli ;)
Free lak tu! Sape la yg tak hepi...
Aktif buat biskut raya la kot ek Kak Suzie nnt, hehehe


Mak Kak Suzie pun ada
Zharfan pun ada tolong jugak! :)


Nampak sehat mak Kak Suzie ni ;)
Tetibe teringat mak kat Teluk Intan, huhu!

Tumpang gembira plak bila ada kawan2 yang kita kenal
Dapat masuk tv @ majalah @ suratkhabar @ mana2 la! =p
Cam Kak Suzie
Cam Nana IbuDamia & Falsya & Deah & FizaNaman
Cam Kak Ayu IbuDamias
Cam hubby Amiey Lee =p
(maaf sekadar menyebut beberapa nama..tu je teringat saat ini, huhu!)

Seronok bila bleh ckp
'Bang, tu la kawan blog ayang..!'
'Zakwan, Zakwan.. kawan Mama la kat tv!'
Hahaahaah!
Walaupun kengkadang tu bukan diorg kesah sangat pun, haha!

^___^


p/s:
Steady jek Kak Suzie kat WHI, live plak tu!
Kalu MamaZN la... agak2nya tak terkata kot
'Emmm, Aaaaa, Errr...' 
Pastu sengih, ahahahahahah!
MamaZN kan pemalu..... =p



9 comments:

Zue AnnaLeeya berkata...

tulah.... akak kt opis pon bantai tgk jgk....
bos xde... hahhahaa....

Falsya berkata...

wahhh..masuk tv..bestnyeee..hehehe..satu paper or majalah pun falsya beli n potong artikel..hehe..

sama la kite..falsya pun pemalu..ahaksss!!..ahahahaha..

Liza berkata...

BEstnya MZ. Sama la Liza pun, suka je kalau ada kwn yg kiter kenal masuk tv. Jom join contest kat blog Liza, hadiah Corningware set. Jom!

mekchu berkata...

org berbakat gitu lah kan.. yg kita ni bakat apa yang ada? nan-hadoooo!!! tp teringin lah nak live.. hahaha perahhhsannnnn..

♥cikmOt♥ berkata...

sok muka nad plak...blogger mama...hehehe

mama tisya berkata...

smlm meeting kt luar, ifnot leh buka tv kt opis...hehehe

wan nurul hezrina berkata...

nad apa lagi asah bakatlah.hikhik pemalu ek=)tullah ramai rupanya geng2 bloggernie masuk tv..tumpang hepi

syawalsimpsons berkata...

mmg best....sue tgk kat opis jaa...sanggup tu..

mama rifQy berkata...

kikikjii...na tengok kat video kat blog mz tuh je...kalo na pon kelu seribu bahasa..sengih je laaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...