27 Julai 2012

IFTAR DAY 5 : Kalah Dengan NAFSU! =[

Ye, ye, ye...
MamaZN sudah kalah dgn nafsu
Huhuhu... Lesu!
Sebab? Sebab pi terjah PARAM jugak!

Sebenarnya kan...
Setiap kali berbuka, MamaZN memang cari murtabak
Tak kira murtabak ayam atau daging
Masa preknen kan Zakwan dolu2
Setiap hari tak jemu berbuka dgn murtabak ayam 
Yang ada jual kat PARAM Teluk Intan
Orang yang sama tau! Sampaikan orang tu pun dah bleh cam, hehe

Tapi tah kenapa...
Tahun ni, sejak Ramadhan pertama sampai la ke-4
MamaZN tak teringat langsung dgn makanan yang bernama murtabak ni
Haha!
Baru la MamaZN start ngidam nak murtabak je, hehe

Jadiknya,
Buka puasa hari ke-5 
MamaZN makan murtabak je
Alhamdulillah...

Tapi, tapi, tapi
Tak menepati citarasa la, huhu!
Kuah kari nak cicahnye tak sedap! =p

Heheheeh...
Banyak plak komennye...
Dah dapat makan tu kira bersyukur la ;)


p/s:
Aisey, tak tetap pendirian la... Huhu!
Kata takmo PARAM2 dah... Adeyh!
Sekali sekala takpe kot kan?
Hehe...

8 comments:

lia berkata...

murtabak? nyummmyyyy

tahun lepas hari2 buka murtabak ;)

syawalsimpsons berkata...

sue kalo PARAM ni beli kuih je...lain tarak..mmmm....sue pon preggy kali ni asik la murtabak..sampai akob pon buat muka...tapi apokan dayo ibu mengandung...dier ikutkan je..

ieyda berkata...

ieyda sejak pose dari thn lepas xpernah sesekali pijak kaki ke PARAM...
tahan betul nafsu.

♥cikmOt♥ berkata...

hehehehe...teringin nak p param...tapi susah tul bawa anak2...last2 memang tak p pung

Nafisa81 berkata...

tak makan murtabk sebab tak makan bawang..hihi..

zh-ena berkata...

sama la ngan ena jgk..berbuka mesti nak pekena murtabak..

Wanieys berkata...

wani start puasa ni xsampai g PARAM hihihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sekali sekala xpe la nad,

k.eija thn ni paling kurang g PARAM, kalau ikutkan thn2 sebelum ni mmg setiap hari msti nak g ..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...