25 Julai 2012

IFTAR DAY 3 : Ikan Bakar Orang 'M' =P

Teringin nak makan ikan bako kekdahnye, hehe
Memula igt nak bako atas arang jek
Tapi cam ksian plak kat PapaZN
Cam tak sempat jek
Balik keje pun dah pukul brape
Bako atas dapo jek la jawabnya ;)


Kite bako je, kite bako je!=P


Ini style org malas, *sekianterimakaseh*, haha!
Lumurkan aje ikan tu dgn serbuk kari ikan, kunyit & garam sket
Pastu balut ngan daun kunyit
^_^

Di dalam gmbr hanya 3 ekor
Yang sebenar ada 5 ekor, haha!


Alhamdulillah
Ada rezki oleh-Nya ;)



11 comments:

mama tisya berkata...

ikan bakar sennag buat tp kalo tgk camni ingt menu time pantang

Masya berkata...

cicah kuah asam mesti sedapkan...

Sue-Rya Qistina berkata...

perggghh..mmg teringin nk buat ikan bakar arini. hehehe

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah....kalo akob tengok ni..mau dier kata..."yang arini tukar menu..dari mee bandung ke ikan bakar"peberet akob tu...

MRS. K berkata...

cam gini pon dah sedap

Alycia berkata...

eh, mcm xmalas jer.. siap balut2 dgn daun kunyit bagai hehe..

Insya Allah, kalau buat open house lg taun ni kt ajak nad ;)

Ya ALya berkata...

cicah sambal kicap pun ok gak ni...

LYAfrina berkata...

walaupon ikan bakar "M"

tp maintain sedap ni...

mamalieyna berkata...

terus rasa nk bakar ikan..tp takdak ksempatan lg, asek2 balik kerja lambat ja sampai rumah..huu~ masa adik ipar ada, merempit, cepat la sampai, skrg..naik kereta, bwk anak2 ke rumah pengasuh, sampai rumah lambat dah...tunggu weekend jelah tuk masak2 camni..

Ardini Humaira berkata...

dni lak rindu nak makan ikan bakar sumbat uhuhu

Mamamya berkata...

semalam menu iftar akak...ikan terubuk bakar...sedap tp penat nak asingkan tulang.. :) akak bungkus dgn daun pisang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...