13 Julai 2012

Eeee, Rimas... Rimas!

Ni citer pasal Zakwan
Aritu MamaZN ajak Zakwan pi kedai makan jap
Nak tapau utk berbuka
Sementara PapaZN ngan Baby Nayli tunggu kete kt kedai carwash
(bapak lama nunggu order! tobat nk dtg kedai ni lagi, huhu!)

Sambil2 tggu order sambil2 la tgk Boboiboy
Sambil2 tu pulak Zakwan ni dok ajak menyembang
Sambil2 menyembang tu, dia pegang jek rambut cam gmbr kat bawah ni
(berapa banyak sambil2 daaa.... =P)


Oiiiitt..!
Rimas, rimas! Rimas MamaZN dibuatnya!
Bukan rimas sebab Zakwan banyak cakap
Tapi rimas sesangat la nengok dia asek pegang rambut rupe itu
Geram jek dibuatnya, haha!
Lepas dapat order, kete pun dah siap
Terus cakap kat PapaZN ajak Zakwan pi kedai gunting rambut

Lepas Maghrib tu PapaZN kuar ngan Zakwan
Balik umah...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Baru la ensem anak Mama! =)
Senyum jek MamaZN menyambut kepulangan anak bujang sorang ni
Legaaaa sket tgk rambut dia tu, hehe

ni gmbr lama, tp mmg sejibik sejibun yg ni pun rambut zakwan skrg ;)


Pasni
MamaZN plak nak potong rambut
Last potong aritu time Baby Nayli umo 2bulan
Kiranya, dah 4 bulan tak berpotong
MamaZN lagi rimas dgn rambut sendrik
Dah rupe singa Madagascar, hahahaha! =)



7 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

jue pun sama kalau tengok farisyah asyik duk pegang rambut...tue sanngup rambut tengok rambut dia pendek dari duk pegang2..nak buat homework pun susah...

syawalsimpsons berkata...

kkikikikikikiki...mcm singa....samo la kito...adoi...si syawal tu mak sue sebok la dok tanya bila nak potong botak lagi..adoi...

ADEEYA berkata...

Hehehehe dah pendek dah rambut Zakwan :)) me pun rimas rambut panjang tp nak potong semua orang pun tak kasi :/

lieyalatif berkata...

"Dah rupe singa Madagascar" ...adoi tegelak2 lieya bace tau heheheeh....mmg! same mcm lieya....lagi2 mase baru abis pantang tu...adoi...sakit hati mate tgk rambut sendiri ....harus cepat2 gi salon he he he

auwww!! rambut baru zakwan cun!

[-suziey-] berkata...

ikat je tocang..ekekek:D seb bek xde ruam..slalu budak kalu panjang camtu nnti naik ruam..

MRS. K berkata...

hadif pon slalu kena cantas rambut depan.. rambut belakang ibu die sayang nak potong

ch@ berkata...

hahahaaa ralit kita baca drpd atas sampai bwh. kita ingat akak nak potong rambut babyNayli, skali sebut madagaskar terus kita gelak. oh, rambut mamaZN rupanya. hahaaa. agaknya kalau rambut adli mcm abg zack ni esok, mak dia potong gaya kombat aja kot. biar segondol sama ngn abi. muahahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...