27 Julai 2012

BONUS @ Ramadhan ^_^

Sedang kawan2 riang gumbira dgn bonus raya
MamaZN mampu nengok jek la, hehe
Tumpang gembira tengok kengkawan sekalian ;)

MamaZN pun takmo kalah la...
Biaq pi la orang laen nak kata apa, haha!
MamaZN pun nak bgtau yg MamaZN pun dapat bonus jugak =)
Nuffnang kasik 2 BE
Dan sekarang 4 BE sedang running
Biar la lama2 sket kat sinun...
^______________^




p/s:
Itu la kan...
Rezki masing2 tu Allah dah tetapkan
Tak dpt rezki yang sana
Allah beri pulak rezki dalam bentuk yang lain pulak
Tak dapat rezki dari segi wang ringgit
Dapat pulak rezki dari segi kebahagiaan hidup
MamaZN kasik contoh la....
Suke dgn apa yang Suziey cakap kat salah satu status FB dia
Ngan Kak Ida @ PnStoberi cakap kat blog dia...

11 comments:

eT berkata...

waahhh...sonok dpt bonus..hehe...

Cute Mum berkata...

betul tue nad..
uyun susah sgt nak dapat kerja baru n kat sini macam biasalah, jangan mimpi nak dapat bonus atau naik gaji..
tapi syukur allah beri rezeki kat tempat lain.. ada bisnes pin boling.. menang hadiah.. family bahagia..
ALLAH Maha Adil kan..

Mooniqueen berkata...

Lama tak dapat BE...

mama tisya berkata...

wah rezeki tu...

eima berkata...

tahniah ... BE kite ade satu je ... betui la tu ape yg nad ckp ... semuanye ade hikmahnye

e!ya berkata...

Alhamdulilah

Gieyana berkata...

cngrats...betul tue..rezeki Allah tue sgt luas...:-)

Huda berkata...

alhamdulillah rezeki tu insyaAllah akan sentiasa ada :)

Falsya berkata...

Wahhhh..rezeki2..walaupun bkn dr gomen tp still okayh kan..hehehe..

Ardini Humaira berkata...

betul3.. blog dni tade rezeki dapat BE.. nuff dah setahun tak kasi.. sampai hati nuff

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki tu nad....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...