06 Julai 2012

Baby Nayli Kena KEPUNG!! =P

Ni lagi 1 kerjaan Abang Zack
Bagi mengelakkan daripada Baby Nayli kaco mainan2 dia
Kalu tak, nnt jadik cam kat entry ni :)



Boleh percaya ke Baby Nayli bertahan lama kat dalam kepungan tu..?
^____^
Paling lama pun ada la dalam 5 minit jek
Baby Nayli akan cuba berusaha jugak nak kluar dr kepungan
Bila dah fed-up lepas berusaha 
Cara paling senang Baby Nayli akan buat adalah - menanges!
Memang nak kena angkat cepat2 la tu
Kang merajuk, lagi payah nak pujuk! 

=p

Okeh kengkawan!
Hepi wiken ye! :)


10 comments:

Falsya berkata...

hahahaha..pjg akala abg zack..punye la xnk baby nayli kacau mainan die, dikepungnye ngan bantal...well done!!!..hahaha..

eima berkata...

o0o pandai ngajuk dah ek ...alisha tak pandai lagi .... die jrg menangis ... klu sakit je la...klu tak menyengih je ..tak pun jerit kuat suruh dukung...nayli ni manja ye

syawalsimpsons berkata...

kakakkakak...ada je akai si abang ni kan....

Bionic women berkata...

heheh..dah pandai merajuk baby nayli..
abang zack pun panjang akal..hahah

wan nurul hezrina berkata...

hahahaha kelakar/pusing arah jam tau nayli..pusing jgn tak pusing=)

Sue-Rya Qistina berkata...

pandai abg zack. bijak sungguh. budak2 klau dikurung, mmg tamo la jwbnya. kejap je la dia bole bertahan, kang tau la cmne cara nk kuar. :)

mrsfiza berkata...

kena beli pagar lah gini.. sian nayli abg zack bt kepungan..haha

Ardini Humaira berkata...

ngeee bijak2 :D berkesan gak nih hehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

panai betul zakwan nie....
kesian nayli kena kepung..hahahha

nn lylyn berkata...

siap bina kubu lg ye =) haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...