14 Jun 2012

Zakwan NANGES Sebab Nayli Kacau!

Bukan main lagi Zakwan mengalir air mata, ahaha!
Bersungguh2 kekdahnye, hehe
Nak tergelak MamaZN dibuatnya =p
Yang Baby Nayli pun
Tak padan dgn kecik2 ceno'et nya tu
Suka bebeno menyakat Abang Zack =p


Ala Zakwan ni pun
Baby Nayli tu kecik lagi
Tak paham apa2 lagi kot
Tu pun dah sampai nak nanges2 camtu

Zakwan tu nanges bukan apa
Sebab Baby Nayli golek, golek, golek
Sampai terlanggar kete2 yang Zakwan dah siap susun atas karpet tu

Punya la Zakwan marahkan Baby Nayli
Zakwan ni jerit marah2 gitu je la
Takde la sampai pukul2 ke hape ke...

Bila dah dipujuk
Baru la lembut hati Zakwan
Dia rasa bersalah kot sebab tadi marah2 kan Baby Nayli
Terus dia peluk2, cium2 adek nye tu



Zakwan, Zakwan...
Macam2 hal :)

10 comments:

MRS. K berkata...

hahaha... abang kan kuat mana leh nangis lol

syawalsimpsons berkata...

kakakkak...zakwan buat kelakar la...nanges jaa....

cikbintang berkata...

hehehehe...ilang macho nangs sbb baby nayli wt..hahhaa..

mst kelaka kn time tuu =)
tp msih abg yg pnyayang sbb peluk baby nayli akhr2 tu..cm drama..hehee

mummy_ayu berkata...

ala siannya..tapi sweet jer..pas dah marah2..kiss2 pujuk balik...tu baru golek2..sikit hari lagi dah merangkak..lagi la...pernah alaminya..masa Ian & Iris tecik2 dulu..sama cer citanya...

lieyalatif berkata...

so sweet laaa heheehehh...ngan adik kecik coet tu pun leh terase hati yeak ....tang siap nangis tu laa yg lawak tu....alahai...kesihan......

seb baik sifat loving abang tetap ade....kemain dipeluk adiknye hah....comey2....

Lily@MamaZaraZareef berkata...

baiknye zakwan pas marah2 siap cium n peluk2 adik tanda minta maap..kalau kakak zara jgn harap..selagi tk kena paksa die bolayan jek pas marah adik die..huhuhu

ADEEYA berkata...

Baca ayat mula2 dah pelik da apa la yang baby Nayli buat sampai Zakwan nangis hehe rupanya golek golek ehe

mamalieyna berkata...

hehehe..samalah, si abng arif pun gitu, adik dok walker terlanggar dia pun boleh nak nanges, ekeke..mcm2 peel..

lia berkata...

Zakwan comey...

rasa2nyer Amsyar pon nanges ni kena buli dgn adik nnt ha3

*∽ IZAN ∽* berkata...

aahahhaha.. nanges sbb kereta kena usik ekkk.. kelakar betul zakwannn.. confius dia mana lagi sayang ni.. adik ke keta kikikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...