20 Jun 2012

Wordless Wednesday | Tambah Koleksi

Alhamdulillah
Selamat sampai dah Isnin baru ni ;)
Sukaaaaaa sangat!
Dah siap pre-wash (3x) dah pun, hehe! Semangat! =p


Ada...
Cozy Minky (dino)
Babyland (butterfly)
Pororo (pink owl)
GG Babies C (black)
Cozy PUL (bee)

Saje pilih lain2 brand
Nak try merasa, hehe
Nak beli yang mahai2, mana den mampu, huhu! =p

MamaZN beli dr mumsluvbaby
Suka dgn servis nya
Peramah, cepat, ada diskaun & paling best - dapat nota :)

Cara2 guna CD
Almaklum
Kengkadang tu ter'alpa' jugak kejap, hehe
Ada nota ni, bleh buat rujukan


TQ CikMot sbb jadik sumber inspirasi
3kpg CD pertama CikMot belikan
Sekarang dah 36kpg
(bukan beli skali harung, beli sket2 =p)

p/s:
Ni pun ada lagi 2kpg CD dah order tp tak bayo lagi, haha!
Pengaruh rakan blog sungguh! Ekekekeekeke =p



11 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue pon ada baca pasai cik mot n cd2 nyer tu..mmg terbaik...sue pon mcm teringin nak guna akan dtg...tp selaloo la dlm hati ni terdetik bagai...MAMPUKAH AKU...adoi...

mama tisya berkata...

cantik designnye

mummy_ayu berkata...

wah..cantik2....leh geng ngan Iela Fazilah nie..sakan ber CD..

Ardini Humaira berkata...

wahhh uniknye! nak beli gak la untuk anak dni :D

ch@ berkata...

alaaa cemburu ni. mana yg nayli takmo tu, jual pd kita ek. hiii...

Nana berkata...

ala tomeinye
nnt kita nak pakai kan cd la
anak kedua
haha brangan

eima berkata...

wahh wahhh dengki dengki .. bila nk cukup duit kumpul sikit ni .. nk beli tp nk beli 10 helai gitu ... murah ckit kan dpt kan kan ..... aku jeles

mama_umar_maryam berkata...

bagus2! ade elokk lg tersmpn CD maryam dulu,mayb akan tmbh lg klu ade rezki preggie ;)

Myra Jay berkata...

Boleh tunjuk kat adik Mj, dia memang dok nak cari CD :)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ berkata...

salam kenal juga..

ooo ade blog juga ye..baru ku perasan ehehhe..

selamat berCD n welkam to the club..:-)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ berkata...

eh..kita penah follow ur blog la...kikikiik..ramai sgt sy follow sampai tak tersinggah..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...