27 Jun 2012

Wordless Wednesday | Senior Citizen :)

Dari Putrajaya, gigih AtokZN naik ERL
Pastu tukar naik monorail plak
Alhamdulillah, masih diberikan kesihatan yang baik
Kadang2,
Kesian jugak kat AtokZN
Suruh dok je hotel tu takmo pulak, huhu!

Yang bestnya,
AtokZN dah dapat la keistimewaan ini ;)
Dapat half price naik ERL & monorail
Sebab dah jadik warga emas ^_^


Yang tak bestnya pulak
Kesian dengar AtokZN cerita
Takde sapa nak kasik tempat duduk dalam ERL
Dari Putrajaya - Bandar Tasik Selatan
Huhu, sedeynya!
Sama ada diorang tak peka pada warga emas
Ataupun...
AtokZN tampak muda walaupun dah 58tahun :)

Teringat plak Mia anak Nana
Kes yang sama la ni
Mana la kesedaran mereka2 ini?
Tak prihatin pada kanak2, OKU, ibu mengandung & warga tua



p/s:
Malam ni balik kg
Balik dgn hati yang berat, argghhh!!!! :(



9 comments:

syawalsimpsons berkata...

ooo atok zakwan nayli 58 erk...muda setahun dari mak sue la...mmg pon kalo G pepagi naik erl..macam sardin..mmg semua selfish time takmo kasi duduk...even sue pregnantkan syawal dolu G KL ngan akob naik ERL, dengan penuh, x da kasi duduk...sue sampai duduk kat lantai sebab pening ramai sgt umat...mmmm..tu pon tak kasi duduk...sadis...

wan nurul hezrina berkata...

tulah semua yang duduk2plak muda2.apalah salahnya bg pd org yang berumur lanjut??tak patut sungguh

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hmm...pentingkan diri sendiri laa tu. Nasib tak baik naik ngan org yg mcm tu..sian atuk ZN..

Ko anak kecik2 lagi Nad, nak balik kg ke...nak gi coti2 makan angin ke...bebila jer boleh. Takyah mcm akak kena tunggu cuti sekolah masa rate hotel tgh naik!! huhu..

Sue-Rya Qistina berkata...

mmg lumrah manusia ni mcm tu. mase saya preggy naik LRT/komuter pun diorg buat donno je. sakit je hati!

lia berkata...

masa naik komuter peknenkan Amsyar pon gitu... da sarat masa tu, perut da besar tp sorg pon xnak bg duduk, buat2 tido... last2 ada satu hari tu, lia duduk jer atas lantai sbb x larat ha3...

eima berkata...

hari2 dok iklan cite dlm lrt pun org tak kisah kan... aku dulu zaman naik bas .. wlupun balik kerja penat still msih bg ibu ngandung ngan org buta duduk ....org tua2 jrg naik bas kt putrajya ni

Nana berkata...

mmg org msia dah xde kesedaran sivik
otak letak kt lutut
lg kesian klw org mengandung kena bdiri
seksa nak tunggu sampai

Sidratul Muntaha berkata...

malaysian arini nad..
lebih memikirkan diri sendiri..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

enatahlah mereka semua nie memang prihatin dengan keadaan sekeliling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...