24 Jun 2012

Ubati Anak Nakal & Malas

Share lagi...



Kalau ada di kalangan kawan yg ada masalah ni
Boleh la cuba...
Tapi kengkadang tu, anak2 ni bukan nakal / malas apa pun
Cumanya susah nak dengar kata
Kena berulang kali cakap, baru nak buat, huhu!
(Zakwan la ni...)
Tapi tak salah kan kalu nak cuba ;)


6 comments:

ADEEYA berkata...

:)

*∽ IZAN ∽* berkata...

Terima kasih share info berguna ni.. jadi parent mmg kena banyak bersabarr uhuhuhu

mamalieyna berkata...

Tq sharing ye Nad.. ada pontensi ni si abang long ni.. lebih kurang cam zakwan jgk kot..hehe..boleh cuba ni..

eima berkata...

TQ ..insyaallah akan cuba .. anak aku pun sama ketegaq sikit

syawalsimpsons berkata...

great info..betoi jugak..kengkadang jugak bebudak ni bukan je susah nak dgr kata...tp mungkin jugak..saja nak tarik perhatian...

wan nurul hezrina berkata...

betullah nad..ayat2 Al-Quran ni mmg boleh diamalkan setiap masa..moga2 anak2 kita baik2 belaka.amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...