18 Jun 2012

Terima Kasih SAHABAT ALAM MAYA Atas KEJUTAN Itu ;)

Terima kasih Ya Allah 
Kerana kurniakan hambaMu ini - sahabat
Seperti mereka2 (yg sedang membaca ini)
Alhamdulillah
Seronok sangat2 bila menjalinkan persahabatan di alam maya ni
Walaupun tak pernah bersua
Tapi hubungan terasa cam rapat je

Bila berkongsi gembira
Ada yang terus doakan kebahagiaan dan kegembiraan kita
Dan bila kita kongsikan masalah dan kesedihan
Tak kurang juga yang sudi bagi kekuatan dan sokongan
Tu belum lagi bab2 mintak tolong
Ramai yang berkongsi pandangan dan pendapat

Seronok jugak tgk kehidupan keluarga kawan2
Bab anak2 la yang paling MamaZN suka 
Dari anak kecik sampai ke besar 
Rasanya depa tu membesar depan pc mata je, hehehe 

**********
Panjang nau mukadimah nye ehehe
Sebenarnya MamaZN rasa dihargai bila dapat kejutan2 ni
Sebelum ni penah dpt kejutan drpd sahabat alam maya
Kali ni pun dapat kejutan lagi ;)
Memang buat MamaZN rasa berbunga2 di dalam hati
Mamat Poslaju pun pelik agaknya tgk MamaZN senyum sengsorang ;)
Apa tak nya, depan2 dia, MamaZN dah dok belek2 sape pengirimnya

Seperti biasa, orang yg paling gembira adalah Zakwan ^_^
Sebab lepas je bukak, tgk ada hadiah utk dia
Terus dia melaram :)
Suke bebeno!


Untuk Baby Nayli pun ada jugak! :)
Suke sangat ngan blaus ni
MamaZN tak sempat2 lagi nak soping2 baju Baby Nayli
Seluar jeans dah ada, baju takde, hehe
Memang rezki betul la dapat baju kaler merah tu ;)


Dan tak ketinggalan...
FM untuk MamaZN!!!
Sukeeeeeee sangat! 


Terima kasih banyak2, Kak Eina Mamalieyna!
Untuk Abang Long Arif & Hakeem jugak!
Buat susah2 je :)
Moga murah lagi rezki kalian...



p/s:
Tak semestinya kena bagi hadiah
(bagi MamaZN - ini bonus =p)
Asalkan MamaZN tau ada yang sudi jengah sini je pun
Dah buat MamaZN hepi dgn kehadiran korang2 sume dalam hidup ini
Thanks semua sbb sudi berkawan :)
Semoga persahabatan kita semua berkekalan ye...
Ouch! Mak syahdu syahdan plak lepas2 lunch ni =p



15 comments:

lia berkata...

keistimewaan blogging ;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

seronok abang zakwan ye...

syawalsimpsons berkata...

mmg seronok bila ada yang mengahrgai N ingat kat kiter

eima berkata...

syoknye kan ....
ko pun penah wat kejutan utk aku ... sgt terharu ....

TQ nad being a good fren ....cayang nad

Falsya berkata...

wahhhhb bestnyeee dpt adiahhhh..hehehe..

MRS. K berkata...

ALhamdulillah rezeki

mummy_ayu berkata...

wah..dpt hadiah lagi..alhamdulillah..murah rezeki anak2..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

murah rezeki si pemberi terutama bila bg kat kanak2 mcm zakwan ngan naylie tu...byk ganjaran bila dpt menggembirakan kanak2....kan..

eB berkata...

asyikkkkk. tahniah :)

ADEEYA berkata...

Hehe nampak makin tinggi pulak Zakwan hihihi :D

mamalieyna berkata...

waaah muqaddimah yg panjang, tp akak suke, sbb mmg ada kebenarannya..Indahnya dunia alam maya, sbb kita dikelilingi dgn org2 yang baeek hati..

*eheh,,,nad selalu jer bagi kejutan kt kawan2 kan sbb tu nad selalu dpt kejutan ^_^..

seronok tgk abg zack suke..risau takut tak muat dia dgn baju tu..hee~

Lily@MamaZaraZareef berkata...

pndai mama akeem n arief pilih hadiah..cantek sgt baju zakwan n blouse nayli tuh..^__^

Myra Jay berkata...

Bestkan bila dapat hadiah dari sahabat maya..

Blog menyatukan kita semua ;)

wan nurul hezrina berkata...

yeay yeay dapat baju dah...mmg besh dpt eratkn siratullrahim

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

antara kelebihan berblog kan,
mmg ikutkan k.eija pun x sangka terjebak jd blogger n kenal kawan2 alam maya dan seterusnya berjumpa..

x sangka jumpa ngan Nad tau..

cantik hadiah dari mamalieyna tu,
baju yg Zakwan pakai tu beriye2 tau k.eija cari utk pakai masa bday bash Zaquan n Ziqry, tp x dpt yg gmbar cars, beli jgk ler yg gmbar thomas n frinds..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...