02 Jun 2012

Susu Coklat 1 MALAYSIA

Motif membelinya adalah karena ia MURAH, huhu!

Tiap2 bulan beli Milo
Paket yg 1kg tu - RM16.70 kat Mydin
Pastu tak cukup!
Bertahan adala dlm 2minggu
Pastu 2 minggu berikutnya
Terpaksa la beli paket kecik sesuai dgn bajet =p

Aritu pi Mydin
Nampak la susu coklat 1 Malaysia ni
1kg harganya RM11.00 kalu tak silap
Beza harga RM5.70 dengan Milo 1kg
Saje la nak try2
Kot2 serasi dengan tekak ni ha...
Lagipun sebab murah
Mana la tau kalu tekak serasi dengan susu coklat ni
Bleh la betukar arah dgn yang ini je


Balik umah, try la buat susu coklat
1st imperssion sebaik bukak je pembungkus
Alemak, baunya tidak la membangkitkan selera! Uhuk, uhuk!
Dah lepas buat air
Hemmmm, rasanya? Boleh la....
Tapi cam tak sesedap Milo, huhu!


p/s:
Kena la cecepat abeskan air ni
Beralih semula pada Milo! ;)




3 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

kita kurang minum milo, kadang2 sekampit kecik pun habis...weekend je minum...

kekucingkatz berkata...

beli serbuk cokelat lah Nad..lg best..mcm Van Houten ke.. hehehe..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Milo mmg tiada tandingannya,
Zaquan pun suka milo, mmg cepat jerk milo abis, tp kami beli milo kotak dan Milo 3 in 1 jerk jarang beli milo yg bancuh ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...