14 Jun 2012

Papa Ajar Zakwan MEREMPIT?

Wuiyo, wuiyo..!
PapaZN ajar Zakwan buat aksi willy la...!
Aksi superman dah diajar ke belum..?
Kecik2 dah diajar yang 'bukan2'?!!!
What....?!


Jangan speku awal2, hehe
Sangat tak elok ye ajar anak2 yg mengarut2 tu, huhu!
No, no, no!
BIG No di situ...

Sebenarnya
PapaZN sebuk nak jadik 'penumpang' Zakwan
Disebabkan berat yang agak 'berat' berbanding Zakwan =p
Makanya, Zakwan terjatuh ke belakang
Tu yang nampak cam buat aksi willy tu, heheehe


Basikal ceno'et
Yang naik nye dah besar gabak
Mana la tak terbalik dibuatnya, huhu!


p/s:
Zakwan ni cepat tinggi la...
Beskal tu nampak keciiiiiiik sangat dengan Zakwan
Tu pun dah abes naikkan seat dah, huhu!


6 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

takpe adik nayli leh naik basikal tu nanti...hehehe

syawalsimpsons berkata...

papa dier pon nak naik jugak erk..

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

ye la basikal tu kecik dah hehhehe ...kyra masa nk beriya laka bila dah beli banyak alasan cakap basikal beso la kaki x sampai la.. last2 campak kat bilik dia huhu bilik dah cam gudang toys dia

lia berkata...

rajin papaZN main dgn anak pas balik kerja ;)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

nak kena cari beskal baru tu Nad..
hahah, satu sorang,papanyer nk jugak tu...
hehehhe.. =)

amiey lee berkata...

hahahahah memang lawak tgk aksi bapak2 ni dgn anak2.. zakwan tgi sebab ikut nad kot..nad kan tinggi heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...