06 Jun 2012

Not So Wordless Wednesday : SLURPEE Yang Nyaman! :)

** Fridge Magnet China | Siapa Nak? ** << klik sini kalu nak join ek!

Lama giler tak pekena SLURPEE ni
Selalu jek pi 7Eleven
Tapi tak terasa plak nak beli

Aritu pi jenjalan mlm2
Tetibe bleh plak la teringin, hehe
Terus suh PapaZN belikan ;)


PapaZN pun 2x5 jek ngan MamaZN =p
Dah lama tak pekena
Sampaikan sebelum nak pegi 7-Eleven tu
Bleh plak PapaZN cakap:
Dah lama tak beli, lupa la nak wat cemane... ^_~
Dalam lupa2 tu,
Dibelikan jugak, hehe...

8 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

kita suka campur2 perisa...heheh

lia berkata...

aku pantang la nad dgn slurpee ni... pantang nmpk ha3

lieyalatif berkata...

eh lieya pun minat gak tau...lagi2 kalo tgh cuace panas...adoi laa manyak sodapp dok slurrrppp slurpppppp hehehe

eima berkata...

air fav fahim ... sejak bila tah pandai minum air gas ...eeeiii

mummy_ayu berkata...

Ayu jarang beli slurpee ni tapi Daddy yg suka ..tu yg Ian & Iris pun suka...Ayu cuma layan masa pregnant dulu...sbb panas kan.maybe sbb tu Ian & Iris suka kot..tapi takde la kasi selalu pun..

Amieylee berkata...

kita pun dh lama..pastu ritu mcm teringin..so beli la sudhnya kita terus kna astma attack..
tobat takmau minum dah

::NureeN:: berkata...

masa preggy ri2 teringin gak tp bila dh dpt minum cikit ja haha

MamaYatie berkata...

errk...lupa jugak!!
rasanya kali akhir beli masa duk USJ dulu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...