21 Jun 2012

Nayli Jugak Yang Menang ;)

Elok plak depa ni macam dah berjanji ;)
Sama2 ber pokedot =p
Sorang pink, sorang purple
Memang kombinasi kaler yg cantek, hehe


Ni sepupu Nayli
Nur Aeisya Humaira - anak Aunty Yaya

Depa ni beza 6 bulan jek
Lahir tahun yang sama, 2011
Cuma Aeisya bulan 6, Baby Nayli bulan 12
Tapinya...
Baby Nayli cam dah lebih kurang Aeisya jek, hehe
Lagi ringan dukung Aeisya banding ngan Baby Nayli =p


Majlis kat MONrods aritu tu, celebrate besday Aeisya ni la ;)



p/s:
Aeisya, takmo la takut2 ngan Mama Yong (MamaZN)
Mama Yong tak makan orang pun, huhu!
Sedey Mama Yong tau! :(





11 comments:

eima berkata...

Nayli yg bolat .... berkat susu ibu ...

Sue-Rya Qistina berkata...

sungguh comel mereka berdua! geget skit!

Jom singgah! www.suriaqistina.blogspot.com

Pn. Sheila@CC berkata...

wah... berpokodot... dua-dua comey....:-)

Falsya berkata...

nadddddddd!!!.geramnye ngan nayliiii!!!...

Cute Mum berkata...

geram tau tengok nayli nie..
teringat zaman dania bambam dulu..
berkat susu ibu nie..

syawalsimpsons berkata...

mmg nayli yg menang..yeeeee

wan nurul hezrina berkata...

tpkan nad mmg geram tgk nayli lagilah..bum bum rasa nak gomol2..sib dah ada sofia..hehe taklah ralat sgt..cumilnya baju

ADEEYA berkata...

Nayli nampak lagi bambam hehe

Gieyana berkata...

Chubby Nayli..nnt bila dh besar mybe dh sm size..:)

mamalieyna berkata...

heee..kalau dok sebelah Hakeem pun, kalah Hakeem ni...mantops betul dak tomei nayli ni..hehe~


ha'a dh lebih kurang je nampak depa dua ni..

tiefazatie berkata...

mmg nayli sgt comel!hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...