18 Jun 2012

Macam Siapa Ek? Hehehe...

Ewah, ewah!
Kemain melaram lagi anak dara tecit ni, hehe

Semalam 
Time tunggu PapaZN gi repair lampu umah jiran
(punya la lama, huhu!)
Tu yang main snap2 ngan dak tecit ni
Pinjam sat spek itam Abang Zack
Dapat la 3-4 keping gmbr
Takdak yang elok pun
Baby Nayli tak suka dipakaikan spek, hehe
Abes ditarik2nya
Pastu Abang Zack bukan boleh tgk MamaZN pegang kamera
Sebuk nak join jugak :)

Cam ahlil kumpulan Panca Sitara, hikhik =p

Tengok!
Gambar atas tu dah nampak dah rambut perang Abang Zack
Sesaje je dia nak ngaco! =p

Yang bawah ni pulak
Dah mula nak monyok2 dah muka dia
Tarik2 tali kamera dah tu



Weekend yang kureeeng bagi MamaZN, huhu!
Ari Sabtu seharian diserang sakit kepala!
Naseb baek PapaZN ada
Baby Nayli cam tau2 je Mama nya sakit
Tak banyak meragam
Ari Ahad plak, ingat nak jenjalan
Nak ganti yang Sabtu
PapaZN plak takmo....huhu!
Sedey... :(

Weekend kawan2 plak cemane? OK? KO?


p/s:
Asek nak hepi jek... Sesekali tu biar la dok umah plak
Lagipun jerebu teruk gak kan?

10 comments:

Tanpa Nama berkata...

heheheh comelnyaaaaa... muka bwh geram tu tkleh tahan..haha

MrS. F!zA berkata...

adehh...td terklik tanpa nama plk..gara2 nk tekan publish komen lelaju

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

alahai comel...

lia berkata...

2nd pic tu, Nayli seksi la wat mulut gitu phewitttttttttttt....

weekend yg penat, hasilnyer dpt sakit pinggang ha3

eima berkata...

weekend yg besh la jg bg aku ...comey giloss nayli pakai spek ...hikhikhik pipi demok

Nigina berkata...

bergayanya si nayli pakai spek.. kena pulak tu hehehe

syawalsimpsons berkata...

weekend sue...so far..ok...kikikiki..tp mmg macam panca sitara la nayli...tak meragam lak tu org tarukkan spek tu...kikikiki

lieyalatif berkata...

kemain nayli berspek itam hah....tau le tgk jerebu skrang hihihih...comey hah! sporting lak tu tak menarik2 spek tu heheeheh....

Falsya berkata...

comelnye lahai baby nayli..geramnyeeeee!!..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie pegang tali kamera ke dlm gambar last tu, hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...