02 Jun 2012

La... Dekat Jek, Rupa2 Nya!

Aritu 
PapaZN dapat undangan kenduri kawen
Sepupu belah bapak PapaZN
Malangnya kami tak dpt la nak penuhi undangan belah pihak perempuan (sepupu PapaZN)
Tapi kami cuba la nak hadirkan diri jugak
Kat kenduri sambut menantu belah lelaki

Nak dijadikan citer
Rupa2nya umah kenduri sepupu PapaZN ni kat BSP ni jugak!
Ada la selang 2 blok je dgn umah kami

Jadiknya,
Umah kami ni jadik tempat berkumpul sanak saudara PapaZN
Yang sama2 nak konvoi ke rumah pengantin tu
Ui, meriah sungguh la!
Ramai!
Segan pun ada, sebab rasa2nya tak muat umah kami ;)
Almaklum, umah kecik! =p

Kesian...
Berkumpul kat luar (porch kereta) je
Lagipun masing2 memang dah bersedia nak konvoisesama dah pun, hehe
(dlm ati - selamat! =p)

Kami naik 1 kete dgn abang ipar jek
Senang
Sebab susah nak cari parking kalu kenduri kat taman perumahan ni
Kang parking depan umah orang, ada yang kene marah plak nnt, huhu!
Tu pun ada 5 buah kete yg konvoi sesama
Ingat nak naik moto jek, hehe
Tapi panasssssss sangat!

PapaZN dengan anak2
Berlatarbelakangkan sanak sedara yg dok bersembang, hehe
Tema kami 1 famili - UNGU ;)

Sempat lagi dok sembang2 jap... Kat luar aje la ye, huhu! =p

Ni rombongan daripada adek bradek PapaZN
Campur skali yg nun kt blkg tu ;)

Berarak la kami dalam kepanasan! Huhu!

Lepas makan dah ni
Sembang2 lagi sebelum nak balik ;)

Ramai gak rupa2nya sedara mara yang dok di BSP ni
Belah MamaZN ada sorang
Belah PapaZN ada 2 org, hehe
Berjiran le kita ye ^_^


Korang penah tak, sembang pongpangpongpang
Rupa2nya baru tau orang yang dok sembang sama2 adalah tu sedara sendrik!
^_^




2 comments:

eima berkata...

TU SYOK.... DLM TAMAN PUN ADE SEDARA DAHRASACAM KAMPUNG DAH ...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

meriahnya, kita ari ni pun ada kenduri kahwin kat rumah makcik, bab2 pi kenduri kahwin ni mmg malas la sangat2 sbb cuaca panas terik tu yang tak tahan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...