07 Jun 2012

FM China | Siapa Nak? <<< Sila Check Nama Anda

Patutnya ada lagi 12 jam
Tapi cam malas jek nak tunggu, heheeheh
So, diumumkan Giveaway FM China | Siapa Nak? dah pun tutup
Harap maklum ye

Bawah ni ada 3 senarai nama
Yang jawab betul / Yang menjawab / Yang tak jawab (komen jek)
Maknanya MamaZN nak tambah pemenang la, hehe
Tanda penghargaan pada kawan2 sekalian
Tapi idak la FM China jugak ye
Nanti la, tgh dok pikir lagi nak kasik apa, hehe

Okeh, check nama ye! :)

YANG SUDI JAWAB & JAWAPAN BETUL
4. lia

YANG SUDI JAWAB
4. lia 
11. odah
13. mummy_ayu 


YANG SUDI KOMEN


MamaZN akan cabut undi k
Mungkin potong2 kertas, mungkin guna random.org
FM China tu akan dibagikan kepada yg bertuah dalam kategori JAWAB BETUL
YANG SUDI JAWAB & YANG SUDI KOMEN
Hadiahnye lain plak ye
So, sume pun ada peluang nak jadik bertuah ;)

Paham tak kawan2?
Ahahahhah!
Pening kan?
MamaZN pun pening
Tunggu je la sape yang bertuah tu esok
Ekekekeekke...


p/s: 
Jawapan teka2 - nak gi PD jek ^_^


11 comments:

syawalsimpsons berkata...

rajin betoi g PD ni...sue tak kesempatan lagi..family day ujung bln 6 nnt...selamat hola holiday

mummy_ayu berkata...

kan betul...he he he..meh la singgah seremban...leh kenal2... :-)

♥cikmOt♥ berkata...

hurmm...kalu random...cabutan tu, takde maknanya nak bertuah...sobs....
pepun tekaan saya betul...

Sidratul Muntaha berkata...

yg dua tu paham yg lain aku tak paham.
ahahaha..

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

yey nama kita ada, walaupun tak jawab soalan, tadi sudi komen sebab nak klu...ahak..

ADEEYA berkata...

:)

lia berkata...

wpon x phm tp tunggu esok he3 harap ada rezeki ;)

noorzie berkata...

hehe...tima ksh kak, xsgka just komen pn leh termasuk dlm kategori blh mng hadiah...:)
akk gerak g PD bila? sok sy nk g gak amik adik kursus kt sna...hehe

lieyalatif berkata...

tahniah!! tahniah!! sape yg berjaya tu...

moga bertambah murah rezeki cik puan penganjur yeak heheeheheh

MUMMYIZZ @4 Hero Izz berkata...

cam ner leh tergerak letak genting padahal me punlau cuti 2h1m ni pun biasa g PD or melaka jer.. huhu

Mummy Princess berkata...

Teka dah betul.....tggal nak tau dapat hadiah ker tidak jer ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...