08 Jun 2012

FM China Akan Diberikan Kepada.....

 Hehehehe....
Dah agak, mesti ramai yg pening ngan entry ni
Ekekekekek..
MamaZN masa menaip entry tu pun cam tak berapa nak paham
Nak buat ayat nya tu, belit2 plak jadinye =p
Tapi objektif utamanya
Adalah nak bagitau
Yang MamaZN nak tambah pemenang 
Tu je =p

***************************************************

Tahniah siap2 pada yang menang, hehe
Nanti jangan lupa emel / pm kat fb alamat ye
Untuk proses pengeposan


YANG SUDI JAWAB & JAWAPAN BETUL
Sebab ada 6 orang yg jawab betul (PD)
MamaZN takleh nak bagi FM kat semua orang
Memandangkan FM nye ada 1 jek
Jadiknya sistem random.org digunakan
Untuk memilih sape yg dapat
Harap diterima ye ;)
Yang dapat FMChina ^_^ : ♥cikmOt♥



YANG SUDI JAWAB

Ada 14 orang yang sudi menjawab kat entry GA tu
Tak kira jawapannya betul ataupun salah
Tetap tersenarai dalam kategori ini
Maknanya kalu bagi jawapan yang salah pun
Still ada peluang utk menjadi yg bertuah ;)
YANG SUDI KOMEN 
Kategori ni pulak
Dia tak kasi jawapan apa2 pun
Just komen jek
TQ sebab sudi jadik pengomen kat entry ini ;)


Okeh!
Selesai dah...
Nanti kita ber GA-GA lagi k! :)
Thanks korang sbb support!
Muah2! :)



12 comments:

mama tisya berkata...

rezeki jugak ye...hehehhe..alhamdulillah..even tk dpt fm china dpt adiah lain pn tkpe..baru tringin nk fm cheongsam tu...hehehe

**alamat kita ada lg kn..ke dh tkde:-p

♥cikmOt♥ berkata...

eh gosok2 mata betul ni...
eh betul ke ni...
eh ye ke ni...
eh eh eh...
mekasih la random...
mekasih la nad...
walaupun tak pat sampai ke china...
dapat fm pun jadi...
huwaaa...
suka suka...

syawalsimpsons berkata...

tahniah kat dorang

mummy_ayu berkata...

ala..tak naik la nombor kat random..takpe la..apa pun congrats pd yg bertuah..Ada gak Amy tu....congrats Amy!!!

Gieyana berkata...

alaaa...knp miss out! Kat Kak G ada tak? Ekekeke..:P

::NureeN:: berkata...

tahniah kpd semua pemenang.. ni mesti contest masa nureen dlm pantang kan hehehe

eima berkata...

mmg ptt pun bg kat CM tu ..die peminat tegar FM ...hehehe tahniah all

eima berkata...

@::NureeN::
tak lah nureen br 2 hari lepas nad buat GA ni

Nana berkata...

ala tak tau pon ada ga ahhaa
bz gile la skang

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah kepada semua pemenang,
K.eija x berkesempatan nak BW n join GA , bln ni bln yg BZ..huhu..

mamalieyna berkata...

bestnye jd pemenang...huu~ banyak ketinggalan dh k.eina skrg, tak terkejar n3 kawan2..huu~ redha'

tiefazatie berkata...

salam mama zakwan..
tq so much!

xsangka bertuah jg biar pun slh teka..hee..

nt ifa pm kt fb eh..

sori lmbt sis..xsempat nk cek n3 kwn2 hari2 skrg nie..huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...