14 Jun 2012

Edisi Khas Buat PNSTOBERI & LIA :)

Kelmarin kan
Kekda aka PnStoberi ada email MamaZN
Tanya dah dapat ke FM Krabi yang dia poskan tu..?
MamaZN ni pulak, dengan selamba kodoknya membalas
"Blum sampai lagi... Jangan risau, esok2 sampai la"
Ceh, membalas emel dgn sangat kondifen nya! =p

Pastu tah cemane
Bleh plak tergerak hati ini nak pi check pintu esbok tu
Check satu2 ada ke tak, ada ke tak..?
Rupa2nya ADA!!!
Adoiyai, baru la ingatan ni kembali pulih
Seminggu yang lepas dah sampai dah sbnrnya!
Mintak maaf ye Kekda
Saya tau saya salah, hihihihihi! =p



Untuk takmo buat pengirim tertanya2 lagi
Takut terjadiknya kejadian sepertimana yang di atas
MamaZN nak ucap terima kasih banyak2 pada Lia
Sebabnya
Pi ber Cuti2 Malaysia pun ingat gak kat kami ni, huhu!
Sangat terharu lorr.. ;)
Thansk Lia!


Makin penuh dah pintu peti esbok tu
Setiap kali nak bukak tutup pintu
Setiap kali la dok belek2
Yang ni..orang ni kasik
Yang tu.. sbb menang GA
Yang ni plak orang tu bagi
Ala.... sangat sayang la kt kawan2 sekalian! :)


p/s: 
Orang laen takleh usik, nnt MamaZN babab tangan die!
Zakwan takpe, die mmg tukang susun yang 'baguih dok ada' =p

6 comments:

PUANSTOBERI berkata...

hihi... oke..oke...sng sket ati. Mostly seme da dah terima. ada 2,3 orang je lagi yg blum respond. Harap2 terima gak lah :)

Gieyana berkata...

bstnyer...makin btambah la fm Nad..:-)

ADEEYA berkata...

Hehe :)

Ardini Humaira berkata...

bestnye dapat ole2 ^__^

mamalieyna berkata...

waah mkin btmbh koleksi, best2x..

kak eina lak, arif jd tukang susun2 jgk, sesekali mana ntah disusunnya, ilang sudah..nak wat camna, kita tinggai dia kt umah kan..huu~

cantik... kenangan semua tu kan.^_^

lia berkata...

sbb tau hang dok ralit dgn hobi baru, sbb tu saja belikan buah tgn tu utk hang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...