03 Jun 2012

Dah PENUH! Pasni Nak Letak Mana?

Sejak berjinak2 dgn blog ni
Kawan2 la (anda sekalian) yang membuatkan 
MamaZN jadik addicted pada FRIDGE MAGNET!
^_^


Sebelum ni boleh dikira jek dgn jari
Berapa banyak FM yg ada kat peti ais MamaZN ni
Pastu sejak menang giveaway kat blog Suziey
Tu la detik2 permulaan pengumpulan FM2 ni, hehe
Masa tu dapat FM Bukit Tinggi, Pahang
Tu pun dah rasa happy sangat!
^_^


Ada sesape nak bagi lagi tak?
Hehhhehe....
Pasni kalu tau sesape (adekbradek) nak pi bercuti2
MamaZN mesti nak pesan FM :)



7 comments:

ch@ berkata...

peti ais kita kosong. hahaaa. sbb kita letak FM di whiteboard, tinggi sikit. letak di peti confirm kena jolok ngn auni.

Lily@MamaZaraZareef berkata...

pasni penuhkan tepi peti ais plaklah..ke dah penuh gakkkk?? klu penuh jugak, kenalah beli whiteboard special letak gantung kat mane2 kan..=p

mummy_ayu berkata...

sama la..Ayu punya pun dah penuh..keliling Ayu tepek da..

Imaan09 berkata...

manyaknyeeee!

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

kena beli satu lagi petias la jawabnya

Masya berkata...

banyaknya.. hebat²....

Iela Fazielah berkata...

letak kat tepi peti sejuk kalau penuh mcm saya...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...